Drft3r Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Syns denne ble litt fet, modda den for noen år tilbake. Finner ikke originalen, men men. Hadde likt litt feedback ;) Siter 92 240 Gl, sparer penger til prosjekt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Likte ikke øyelokkene og det på bak-sideruten,ellers var bilen helt nydelig.Perfekt gjort :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drft3r Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 takk takk, ja kunne kanskje spart meg med det bakvindu greine :P men ser muligens litt cleanere ut da? Siter 92 240 Gl, sparer penger til prosjekt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Litt kantete klipping i hjulbuene. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drft3r Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ja, på bakre hjulbue. Men tror det vises ekstra mye når den ikke er i original størrelse.. er ikke sikker... Siter 92 240 Gl, sparer penger til prosjekt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 visste det var noe kjent med den, og etter en rask titt på DM så fikk jeg bekreftet min mistanke.. bøffa felger og litt av siden fra Pete's Opel Astra.. Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Nå har to brukere blitt busta i å bøffe deler fra andre chopper på en liten tidsperiode her:P Når skal folk slutte å stjele og heller begynne å lage selv? Edit: har du link til bildet Neon?(av Astraen) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Busch Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 http://digimods.co.uk/images/Virtualcarimages/cars/VauxhallAstra2.jpg her er den.. visste det var etteller anna.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 altså ikke missforstå meg nå... men jeg skjønner ikke hva som er så farlig med at noen "låner" felger fra et anet bilde... hvis noen har brukt et par felger så får ingen anen lov å bruke dem noengang igjenn da eller? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Men at han har brukt sideskjørtet fra Astraen som er brushet(?) som han som har lagd Astraen har brukt lang tid på syns jeg er verre. For alt jeg vet har han kansje brushet felgene også. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Men at han har brukt sideskjørtet fra Astraen som er brushet(?) som han som har lagd Astraen har brukt lang tid på syns jeg er verre.For alt jeg vet har han kansje brushet felgene også. på de punktet der er jeg enig.. hvis de e lagd fra scratch av eiern e de ikke morro om noen stjeler de... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg