Gå til innhold

Bygge om 265 til turbo

Ranger emnet

PVNYHUS

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er jo helt greit at han bytte motor da.. jo penere med en strøken 265 med turbomotor enn en med vanlig motor... men du! ta vare på gamle motoren i alle fall.. greit å ha orginaldeler liggende om du finner ut at du vil ha dn 100% orginal;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å finne en anna 6er motor istedet?

bygger du om til turbo 4er så er det jo bare et emblem med 265 igjen av bilen nesten.

Det er ikke noe 265 lengre da. Da er det jo bare som alle andre en 245.

Fiks opp motoren som hører hjemme i bilen.

Ikke lag en 245 ut av denne. Det er en såpass skjelden bil.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med butchers B280f motor?

det er jo riktig motor og den har trimmepotensiale også hvis det er det du er ute etter.

Finnes masse trim fra delorean til den.

Jeg syntes bare det å hive 4er motor blir helt feil uansett.

Men det er mitt syn så jeg får uansett ønske deg lykke til med bilen. Ta vare på den. Nydelig skjelden bil det der.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med butchers B280f motor?

det er jo riktig motor og den har trimmepotensiale også hvis det er det du er ute etter.

Finnes masse trim fra delorean til den.

Jeg syntes bare det å hive 4er motor blir helt feil uansett.

Men det er mitt syn så jeg får uansett ønske deg lykke til med bilen. Ta vare på den. Nydelig skjelden bil det der.

4er der det som gjelder..ingen over..ingen ved siden av!

hehe

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider