Gå til innhold

Min Audi 200 turbo quattro

Ranger emnet

bdybdal

Anbefalte innlegg

6 år siden ja! Men bilen forfaller fort? Har aldri sett en skjøte eller mixe bil som er så bra stand osv som hans bil er. Det virker litt rart.

vist du trur dei so bygde om bilen tok inn heilt nye dela får å sette det på en bilen so må no du vær dom, dei kjøper et kresja eksemplar av 200 i norge eller en anna plass å so bruker dei delane, kjøper no ikkje heilet nye dela, so delane dei sett på er like gammle so din bil, er frå en 1990 model bil, er ikkje nytt alt i hop

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis det er en forsterkning til hengerfeste, har dere da lov til å dra større hengervekt i vognkortet enn meg? Telefon er det ikke da du fikk disse med orginal telefon i midtarmlenet forran.

personli synst eg at tillat total vekt på henger er veldi lav på min bil,

på fadern si carvelle som veg 1700kg kan drage 1500, men min som veg nenste 1700 er berre oppgitt til 1165

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem der extra staga i kofferten det ref til er FORSTERKNING når du har org mont krok: det er ett lite org feste til som ska være oppunder øvre del av sjermen åsså: står IKKE delenr i etka da det står i tilbehørskatalogen til audi.... :hello: DET har IKKE noe med sjøtinga av bila å jøre..... psst: har org katalogen hjemme fra 1947(!!) til april 2006 om noen lurer

RIKTIG GO (H)jul til audi folket:crazysant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem der extra staga i kofferten det ref til er FORSTERKNING når du har org mont krok: det er ett lite org feste til som ska være oppunder øvre del av sjermen åsså: står IKKE delenr i etka da det står i tilbehørskatalogen til audi.... :hello: DET har IKKE noe med sjøtinga av bila å jøre..... psst: har org katalogen hjemme fra 1947(!!) til april 2006 om noen lurer

takk får opplysninga, då slepp folk å lure meir,

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vognkortet står det at min bil kan trekke 1700kg!

Bilder av min bil: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1305

Som Mikkel Bruer sier: Min er strøken og alt fungerer. :)

God Jul!

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scan inn der det står da!! Dette MÅ jeg se! Ralliart har org montert krok, det har det vært på min også!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

les ka han skriv ,du fekk det som tilbehør slik at bilen kunne drage meir

Ja? Han kan jo skrive hva han vil. Jeg vil SE det....Det ser jo bare skikkelig jalla ut!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe....Jeg må kverulere litt, men er ikke veldig imponert over det der! I ETKA står det at det er på ene siden, i dybdal sin bil er det på begge sider, samtidg som dissa jerna ikke ligner på hverandre i det hele tatt?

sammenligning.jpg

Nei jeg må ut i bilen min å titte...Har sitti hengerfeste på min også.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe....Jeg må kverulere litt, men er ikke veldig imponert over det der! I ETKA står det at det er på ene siden, i dybdal sin bil er det på begge sider, samtidg som dissa jerna ikke ligner på hverandre i det hele tatt?

sammenligning.jpg

Nei jeg må ut i bilen min å titte...Har sitti hengerfeste på min også.

er berre ilistrert bilde i etka, står se tilbehørskatalog får nemere info

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står da vitterligen høyre og venstre side i etkaen vel....

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider