Gå til innhold

Min Audi 200 turbo quattro

Ranger emnet

bdybdal

Anbefalte innlegg

El ruta på passasjer døra slutta å virke, her en ta daga , so demonterte å smurte opp viren og ha ut motoren og fekk skjekka børster og blåst reint inn i motoren, so sette eg det sammen igjen, so funka det fint, men den er nåkk ikkje heilt 100% er det nåken som har en motor frå samme ka audi 100/200/80/90 so e det berre å sei i frå

HPIM0090.jpg

Mye arbeid å demontere dette?

Har et par vinduer som ikke åpner seg, men ser d gir litt utslag på voltmeteret når jeg trykker på knappen, så det er sikkert noe som står fast nedi dær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har et par vinduer som ikke åpner seg, men ser d gir litt utslag på voltmeteret når jeg trykker på knappen, så det er sikkert noe som står fast nedi dær..

Da sitter di nok bare fast...Mine gjorde det. Er litt jobb ja..Men blir veldig bra;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, kødden! Tror du skal få låne V8'n min ei helg du har noe arbeidslyst jeg, jeg og har to ruter som krangler, åsså kunne du fiksa varmeapparatet samtidig :D

Men gidder ikke begynne med slikt nå som jeg ikke bor hjemme med oppvarma garasje og utstyr tilgjengelig.

Spørs om jeg ikke må begynne å gjøre noe snart, latmarken trivest vertfall godt i kroppen min for tiden. Straks jeg er hjemme fra jobb er det horisontal stilling i sofaen.. :(

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, kødden! Tror du skal få låne V8'n min ei helg du har noe arbeidslyst jeg, jeg og har to ruter som krangler, åsså kunne du fiksa varmeapparatet samtidig :D

Men gidder ikke begynne med slikt nå som jeg ikke bor hjemme med oppvarma garasje og utstyr tilgjengelig.

Spørs om jeg ikke må begynne å gjøre noe snart, latmarken trivest vertfall godt i kroppen min for tiden. Straks jeg er hjemme fra jobb er det horisontal stilling i sofaen.. :(

he ikkje oppvarma garasje her heller, driv å pusja på fadern me å sette inn porta i garasja, he kjøpt mej so mykje verktøy å styr at han sa han nesten måtte ha det no,

sjølv om me bor temmeli avsides so kan no en anna boms komme opp å ta litt utstyr,

sitt å sikla på en 150l kompressor so gir 350l/min me so då skal det bli komplett luftutstry, so når portane he komt so må en nesten invistere i en lyfte bok å montere opp i garasja medan fadern er på ferie

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når en kan å demontere dørtrekke er det velid lett egenli, framdørene var litt verre en bakdørene, bakdøra kan du berre dele heile driten å ta me dei vinduet å innmaten vekk frå bilen, på framdøra va det so mykje slanga å drit so måtte koblast frå at eg ikkje gjor det,

innmante er festen me 4 bolter so er dei lause, so e der to skrua motoren.

når en demontere dørtrekke e der en tedens får å knekke klipsa, kosta 2kr stykk på audi, trur ej kjøpte 30klips sist ej handla slike

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre litt rally, og passe på å alltid fylle etter så det er "overfyllt" skal vel 10liter kjøleveske på motoren hvis jeg ikke tar feil.

jepp bli nåkk gjort det, probleme va at der va gammal kjølevæske på motoren, og en kompis kom me varmevaten og kjølevæske, og det he vår får -10 om dagen å nermare ned i -20 om natta so va ikkje sikker på ko kalt det ha vår blanda, men fekk målt den i dag å den va rikeli bra nåkk me -35.

FK kjølevæske e å bli bra

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta av dørtrekk har jeg blitt god på, til og med uten å ødelegge klips ^^

Jeg har tilgang på oppvarma stor garasje med løftebukk og stor kompressor og luftverktøy jeg da, men da blir jeg nødt å kjøre hjem til bruttern, og det gidder jeg ikke for tiden.. Får bli til vårs, evt at ralliart ber på sine knær om at jeg bare MÅ komme på jobben hans ei helg så han får skru litt V8.. haha :D

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He tatt fagprøva dinne veka so hekje gjort steikje støv, men nesten veke skal det bestilast registerreim, div radiator feste, pluss en del anna småpjask so en kjem på,

Vurdera å skifte ventilløftera å toppdekselpakkning me , men det skal eg ta meg go tida med, slikt er eg ikkje heilt stabil på endå,

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta av dørtrekk har jeg blitt god på, til og med uten å ødelegge klips ^^

Jeg har tilgang på oppvarma stor garasje med løftebukk og stor kompressor og luftverktøy jeg da, men da blir jeg nødt å kjøre hjem til bruttern, og det gidder jeg ikke for tiden.. Får bli til vårs, evt at ralliart ber på sine knær om at jeg bare MÅ komme på jobben hans ei helg så han får skru litt V8.. haha :D

jepp, ikkje so domt gitt, berre få porta i garasja so hjelp det mykje det,

men tenke det ikkje bli nåke av, sei det kvar vinter at skal ordne det so en fe varm garasje til nesten vinter, men når sommare kjem e alt himmelsk å skruinga går so lett, so e vintere der før du sei koko

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He tatt fagprøva dinne veka so hekje gjort steikje støv, men nesten veke skal det bestilast registerreim, div radiator feste, pluss en del anna småpjask so en kjem på,

Vurdera å skifte ventilløftera å toppdekselpakkning me , men det skal eg ta meg go tida med, slikt er eg ikkje heilt stabil på endå,

Trenge jo ikke være så smart for å fikse det:) Det er jo ganske så enkelt :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenge jo ikke være så smart for å fikse det:) Det er jo ganske så enkelt :)

he gjort det på ford sierra , og våre me på å skifta det på en del andre bila ,

men dei bilane finn du no en motor bakkvar garasja so e i bygda her, so e liksom ikkje nåke tap vist en øddelegge nåke

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he gjort det på ford sierra , og våre me på å skifta det på en del andre bila ,

men dei bilane finn du no en motor bakkvar garasja so e i bygda her, so e liksom ikkje nåke tap vist en øddelegge nåke

Heh....Er ikke no å ødelegge:P Bare løfte av kammene så kan du bare putte i nye løftere..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider