Gå til innhold

Min Audi 200 turbo quattro

Ranger emnet

bdybdal

Anbefalte innlegg

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men no trur ej me he fått ditta avklart, men at min sin ikkje kan drage 1700kg kan ha nåke me at den er ombygd osv , å du ikkje fekk audi 100 med so stor kapasitet på hengaren, å då er det vanskeli å få det skreve i vognkortet,

men uansett

du får ha ei go jul jahny å sei berre at bilen din va rå

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står da vitterligen høyre og venstre side i etkaen vel....

Gjorde det gitt :D Men faen ass..syns det virker skikkelig jall jeg. Se på den innfestinga da?

caterpillar: bla opp katalogen din!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det gitt :D Men faen ass..syns det virker skikkelig jall jeg. Se på den innfestinga da?

caterpillar: bla opp katalogen din!

må du slutte å krangle sånn ,

at der er to bolta so går inn i karroseri er det jalla?

er no meir upraktisk me nåke so er sveist då,. du har sikkert skru hål til desse braketane på din bil, siden du fekk det som tilbehør på bilen, so leita du litt skal du sikkert finne skruhål til dei på din bil

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må du slutte å krangle sånn ,

at der er to bolta so går inn i karroseri er det jalla?

er no meir upraktisk me nåke so er sveist då,. du har sikkert skru hål til desse braketane på din bil, siden du fekk det som tilbehør på bilen, so leita du litt skal du sikkert finne skruhål til dei på din bil

Faen å du er sånn fredmegler da. Jeg er fortsatt i tvil på detta. Fordi man kan ikke lage sånt orginalt i en bil til 800 000 vett. Som sitter festa så jall? Bare jeg får se det i denna katalogen jeg så er jeg fornøyd:D

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen å du er sånn fredmegler da. Jeg er fortsatt i tvil på detta. Fordi man kan ikke lage sånt orginalt i en bil til 800 000 vett. Som sitter festa så jall? Bare jeg får se det i denna katalogen jeg så er jeg fornøyd:D

sjå ko tung hengar du kan drage då? få sjå det då?

so går du ut i bilen so finn du sikkert skru hål til der dinna avstivinga er festa !"

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjå ko tung hengar du kan drage då? få sjå det då?

so går du ut i bilen so finn du sikkert skru hål til der dinna avstivinga er festa !"

Det kan være festehull til en elefant for min del. Den braketten ligner ikke ETKA sin...Det som forvirrer...ikke no mer... Om bilen min kan trekke 100kg eller 4 tonn driter jeg i..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mente nok etkaen.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være festehull til en elefant for min del. Den braketten ligner ikke ETKA sin...Det som forvirrer...ikke no mer... Om bilen min kan trekke 100kg eller 4 tonn driter jeg i..

hass bil kunne drage 1700kg kan din det? vist ikkje dne kan det må no du me fatte at der er nåke som gjer at han kan drage 1700kg å ikkje mindre,

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo en ting til. Bjarte. Kan ikke du pelle opp teppe bak i bilen din så vi kan se hvordan det sitter festa??

Og JA jeg skjønner at det er noen braketter som gjør at du kan trekke mer. Men de ligna jo ikke akkurat.. Du kan kjatre og si så mye du vil, jeg vil bare se det i tilbehørskatalogen...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men no trur ej me he fått ditta avklart, men at min sin ikkje kan drage 1700kg kan ha nåke me at den er ombygd osv , å du ikkje fekk audi 100 med so stor kapasitet på hengaren, å då er det vanskeli å få det skreve i vognkortet,

men uansett

du får ha ei go jul jahny å sei berre at bilen din va rå

Jeg slår meg til ro med alt infoen som er kommet på bordet nå og at dette er sånn det ble den gang.

Ja, God Jul til deg, bdybdal, samt alle andre Audi-folk. :cheers:

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også svar fra en annen "historiker"...: http://www.audi100-online.de/Inhalt/Kontakt/kontakt.html

Hi Jan,

these metal sheets are indeed a reinforcement for the trailer coupling and is used on vehicles with max. towing capacity (only).

The stiffening parts were OEM Audi parts (no longer available) and not limited to a certain model, only to the trailer coupling (though not all with coupling).

On normal models (with coupling), there´s normally none of these plates - normally... (exceptions proove the rule, you know)

Hope that helps & beutiful car & pics, you have.

Merry Christmas & all the best,

Olli

Som han her skriver at det var for biler med max slepe kapasitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også svar fra en annen "historiker"...: http://www.audi100-online.de/Inhalt/Kontakt/kontakt.html

Hi Jan,

these metal sheets are indeed a reinforcement for the trailer coupling and is used on vehicles with max. towing capacity (only).

The stiffening parts were OEM Audi parts (no longer available) and not limited to a certain model, only to the trailer coupling (though not all with coupling).

On normal models (with coupling), there´s normally none of these plates - normally... (exceptions proove the rule, you know)

Hope that helps & beutiful car & pics, you have.

Merry Christmas & all the best,

Olli

Som han her skriver at det var for biler med max slepe kapasitet.

berre et spørsmål. du har avtaktbar hengerfeste slik som meg?

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider