tonih Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 har en audi 2,6 92 mod, har desverre ikke de små ekstra instrumentene, var på hoggern en tur i dag og fant en maken bil m de,er det lagt opp ledninger til de ? eller må en legge opp nytt for at dem skal funke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroMan Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 har en audi 2,6 92 mod, har desverre ikke de små ekstra instrumentene,var på hoggern en tur i dag og fant en maken bil m de,er det lagt opp ledninger til de ? eller må en legge opp nytt for at dem skal funke? skal være opplagt Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ok supert takker,må ha det,bare må ha det:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroMan Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ok supert takker,må ha det,bare må ha det:cool: jepp... er helt teit med det jævla rommet som de har satt inn på noen modeller... fatter ikke hvorfor ikke alle ble levert med de 3 målerne... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 he he så sant så sant.har akkurat kjøpt meg en 92 avant 2,6 vare,el vinduer,el luke svart,kjøpte den på billig salg for 16000 kr, bilen er helt topp bortsett fra ulyd i motor som jeg ikke helt har funnet ut av ennå,men den funker helt topp ellers,skal montere senking og få noen felger på den mulig noe annet smått og men er min første audi så det tar litt tid og sette seg inni hva som passer fra forskjellige modeller,:blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg