Knuds Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Heisann, har seg slik at clutchen har røket på bilen min. Er snakk om en 1992 Nissan Sunny 1.6 GLX. Noen som vet om hvor jeg kan skaffe en ny billigst mulig, og eventuelt hvilken clutch jeg trenger? Hadde vært supert. - Endre Siter Mvh. Endre Knudsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Mekonomen har delenummer: 05-619127660 og prisen er: 1550,- Jeg regner med at Meca.no har samme delen og nesten samme prisen. Dette hos Mekonomen er et komplett clutch kit, jeg regner med at det er utløserlager, trykkplate, og lamell platen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuds Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Takker så mye, dersom jeg kjøper det kit'et, trenger jeg altså ikke noe mer? Sett bort fra å montere det? Siter Mvh. Endre Knudsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Det skal inneholde alt man trenger ja. Bortsett fra verktøy ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg