Gå til innhold

740 tic deler til salgs

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

M47 girkasse

Bakaksel diffbrems

Interiør, brunt delskinn, noe slitt førersete

4 stk svarte dører bra i lakk

Koffertlokk med bra lakk

Alt av vindu, har 3 sett

mange sett med lykter, refleksplater mm

2 stk sentrallås sett

4 stk org turbodyser

turbo manifoiler, inn og ut

dynamo

2 servopumpe

intercooler

2 stk radiatorar

8 stk org 15" alu felgar

4 stk 15" JP felgar med nesten nye 195

komplett ET ledningsnett med chippa hjerne (bilen gjekk som faen, heilt til svingen...)

Komplett 89 mod. ft maskin selges hel eller i deler

km 250 000

turbo bytta for ca 30 000 km siden.

maskina er i bra stand, lite oljesvetting, går bra uten ulyder

Og mykje, mykje meir.

Delane er i sunnfjord/Førde i Sogn og Fjordane

Kom med bud

NO REAL POWER, JUST TURBOSHIT...

Koffor skal alle liste opp alle bilane dei nåken gang har hatt nøkklane til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heil bakaksling,

Motor, gear, ledningsnett og bakaksling. Då kan du like godt få kjøpe heile bilen, så sleppe eg å demontere den. Det er ny clutch i den, nye bremser osv. litt kollidert i høgre framskjerm. Skilt på den enda. årsavgifta betalt. 12 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hei, ledningsnettet er det en bug i, å eg tørr ikkje selge det med god samvittigheit. Motoren er solgt en del av. Men M47 gearkassa kan du få for 3500 med mellomaksling og komplett bakaksling. (uten kalipperer, men med nye skiver)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har både grøftelys og turbogrill ja. grillen er litt sprekkt etter smellen, men med litt arbeid er den fin. Volvomerket og firkanten bak det har eg fixa, slik at det er rutenett over heile. Det står og TIC med 2,5 + 1,5 cm bokstaver i crome nederst i venstre hjørnet på den. Ikkje verdt noko særlig ettersom den er litt sprekkt. Gi eit bud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JP felgane er ikkje av den feitaste typen, den eine er litt kantkjørt, så eg skal skjekke om den er skikkelig avbalansert før eg tørr å selge den. Skal og få lakka felgane opp igjen. (lakkar dei på Fundo wheels, sammen med dei nye felgane der. Blir som nye)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har både grøftelys og turbogrill ja. grillen er litt sprekkt etter smellen, men med litt arbeid er den fin. Volvomerket og firkanten bak det har eg fixa, slik at det er rutenett over heile. Det står og TIC med 2,5 + 1,5 cm bokstaver i crome nederst i venstre hjørnet på den. Ikkje verdt noko særlig ettersom den er litt sprekkt. Gi eit bud

Har du bilde av den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orginal volvo ja, har ikkje sett så veldig nært på dei, men dei ser bra ut. (kjøpte 3 740'ar i forskjellig stand forrige veke, så eg har ikkje fått tid til å gå over alle enda)

men prisen er grei. skal gi deg et svar så snart eg har sett på dei

Aslak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du mulighet t å sende bilde a di 2 løktn du finn ut at du ska sæll? :)

åsså vess du gidd..kan du måle bredda å høyda på hållan som e i frontleppa dær lysan skal være?

ser fræm t å høre nærmere fra dæ :)

æ har et 240prosjekt, så vil jeg kjøre på m originaldela, førr d e kun d såm æ har brukt t nu.. har vært innom tanken på å årne mæ ei frontleppe fra en 740 å sætt på, men æ trur heller at æ fræse ut håll i originalleppa mi, m samme målan som fra 740en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan eg gjere. du brukar ikkje oppfestingane som er orginale på 740 då?

Kurrant å lage sine egne egentlig, patenten til volvo er ikkje så bra at eg ville ha skreve ei bok om den, for å seie det slik.

Du kan få et 740 dashbord av meg om du vil, kurrant å sette det inn i 240'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider