Gå til innhold

Svindel av MX5...

Ranger emnet

Trulsen

Anbefalte innlegg

God kveld godt folk.. Satt akkurat å surfa over internett etter mx-5'er. Da kom jeg over denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1316258

Dette er min onkel's tidligere bil.. Denne solgte han for under et år siden til han som har den nå. Da var km'stand 260.000km. Den var også hvit og han som har den nå har ikke betalt 80.000 for den. Ville bare si dette så ikke noen her inne kjøper seg en bil som er tulla med km'standen på osv. Grunnen til at jeg veit dette er at det var vi som lakka felgene den fargen de er nå, laga stylebaren bak setene og monterte det rattet som står på. Vi hadde også netting i grillen + at jeg har snakka med eier av bilen nå ikveld og han sa det var den bilen jeg snakker om her.

PS. Var litt usikker på hvor jeg skulle legge denne tråden, men fant ut at det passa seg her.

- ( ) Mazda 323 GT-R

- (X) Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er allerede en post om dette,, ikke noe nytt fenomen skal vedde på at det er ganske stort prosentandel av de bruktebilene som har gått lite som er nedskrudd km stand på eldre biler.

Så når jeg handler brukt ser jeg blindt på km standen å heller vurderer teknisk om den er verdt prisen.

edit din gammle annonse: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=7160329

Fy f, den var jo f.. meg verdt de ekstra 10k-20k etter han hadde fikset den opp til en aksetabelt nivå.... Har sett MYE værre svindlerie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet fra annonsen på autodb:

" HAR SETT AT DET HAR VÆRT EN DEL BAK SNAKKING OM DENNE BILEN, DETTE ER EN GOD BIL, ER SELV MEDLEM AV MIATA.NO SÅ DRIVER IKKE PÅ MED NOE TULL HER, DETTE ER EN MIATA JA SÅ DA ER KM,STANDEN I MILE, SÅ TA REGNESTYKKET SELV, Å KOM Å SE PÅ BILEN SÅ KAN DU SE AT JEG HELLER HAR PLUSSET PÅ NOEN KILOMETER. "

Kansje fyr`n er ærlig etter alt?! ^^

[o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip)

[x]Vw Passat TDI *KNUST*

[x]Opel Astra F SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider