Trulsen Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 God kveld godt folk.. Satt akkurat å surfa over internett etter mx-5'er. Da kom jeg over denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1316258 Dette er min onkel's tidligere bil.. Denne solgte han for under et år siden til han som har den nå. Da var km'stand 260.000km. Den var også hvit og han som har den nå har ikke betalt 80.000 for den. Ville bare si dette så ikke noen her inne kjøper seg en bil som er tulla med km'standen på osv. Grunnen til at jeg veit dette er at det var vi som lakka felgene den fargen de er nå, laga stylebaren bak setene og monterte det rattet som står på. Vi hadde også netting i grillen + at jeg har snakka med eier av bilen nå ikveld og han sa det var den bilen jeg snakker om her. PS. Var litt usikker på hvor jeg skulle legge denne tråden, men fant ut at det passa seg her. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 det med prisen vet du best selv, men..kan det hende seg fyren skrev 170 isteden for 270? kanskje han bommet på talla? just wondering..! km stand altså Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Kan ha vært skiftet motor/instrumenter.... Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Om han har skiftet instrumnter så har jo fortsatt motoren gått 270k. Og prisen veit jeg ja.. Jeg bare sier dette her, så ingen skal bli lurt.. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Og nei.. Ikke skiftet motor.. Har snakket med han nå ikveld.. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 kjedelig at folk skal lure andre, men det er bra dere sier ifra om dette og at det blir tatt tak i :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 nå står det km stand. ikke oppgitt Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 nå står det km stand. ikke oppgitt Det står i selve ansoneteksten at den har gått 170 000km Er usikker på km,stand på grunn av jeg har satt den til vinter lagring, men tror den står på rundt 170 000. Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Da har han forandret annonsen.. Sto hva han hadde betalt for den også, noe som heller ikke stemte.. Har vell lest her da kanskje.. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Ugler i mosen her kanskje. Er bare å vær obs å sjekke div ting det, så skal ikke dette være noe problem å finne ut av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Er allerede en post om dette,, ikke noe nytt fenomen skal vedde på at det er ganske stort prosentandel av de bruktebilene som har gått lite som er nedskrudd km stand på eldre biler. Så når jeg handler brukt ser jeg blindt på km standen å heller vurderer teknisk om den er verdt prisen. edit din gammle annonse: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=7160329 Fy f, den var jo f.. meg verdt de ekstra 10k-20k etter han hadde fikset den opp til en aksetabelt nivå.... Har sett MYE værre svindlerie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 forandring.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaFriend Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Er dette en miata? Miata`n er oppgitt med miles og ikke km på tellern. Da blir 170 000 miles = 273 588.48 kilometer. Vanlig feil å lese dem av litt feil. Siter Mazda Miata 1.6T (snart T hvertfall) Prosjektlogg Renault Dauphine 1961 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Er dette en miata? Miata`n er oppgitt med miles og ikke km på tellern.Da blir 170 000 miles = 273 588.48 kilometer. Vanlig feil å lese dem av litt feil. har iallefall miata skiltinnsats bak, så er godt muligt det er en miata og har miles istedet for km på telleren ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crime Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Hentet fra annonsen på autodb: " HAR SETT AT DET HAR VÆRT EN DEL BAK SNAKKING OM DENNE BILEN, DETTE ER EN GOD BIL, ER SELV MEDLEM AV MIATA.NO SÅ DRIVER IKKE PÅ MED NOE TULL HER, DETTE ER EN MIATA JA SÅ DA ER KM,STANDEN I MILE, SÅ TA REGNESTYKKET SELV, Å KOM Å SE PÅ BILEN SÅ KAN DU SE AT JEG HELLER HAR PLUSSET PÅ NOEN KILOMETER. " Kansje fyr`n er ærlig etter alt?! ^^ Siter [o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip) [x]Vw Passat TDI *KNUST* [x]Opel Astra F SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg