Mosk Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 har lagt ud same tråden før men men eg får få ann ud igjenn,eg har altså ein syke vannlekasje i taklukå mi,det er snakk om golf 2 gti 88 modell,har byttet pakning å alt som kan tenkest oppi der men fortsatt så er jeg like dasss blaut i skallen kver dag jeg reiser på jobb,någen så har et forslag??????takk til den som kan hjelpe meg me dette møkka problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Nå er jeg ikke noe glad i dialekt skriving, hadde du skrevet nynorsk eller bokmål tror jeg fler hadde svart deg.. Sjekk mekanismen på takluka, om den har brudd/skjeiv eller lignende. Er dette en 2 veis takluke? (Helt åpen og vipp). Se om takluka er 'rett'. Og, har du hatt den igjen skikkelig? Kanskje sveiva er blitt forandret på, slik at når du tror den er helt igjen, så er den fortsatt bitte litt åpen... Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 sorry me dialekten,drikker i dag så sånn e livet i sankket av te hehe,nei du eg har ingen brudd eller någen ting av det du seier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 sorry me dialekten,drikker i dag så sånn e livet i sankket av te hehe,nei du eg har ingen brudd eller någen ting av det du seier Da har jeg ett tips: Ta ned tak trekket, sett en dusj med vann på bilen på taket, sett deg inni og lys med ei lommelykt... da finner du det vel ut etterhvert;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 har jort det å det sildrer over alt.heile pakningen er dass våt.renner over alt,derfor jeg lurer koffer i helvete dette skjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Demonter hele takluka......;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 det går vel et dreneringsrør ned derfra. prøv å stikk en tynn streng igjennom røret. tror dreneringsrøret kommer ut nede ved framskjermen(e) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 det der ER dreneringsrøra! og ja, de kommer ned ved framskjermene! ligger et på hver side fram i takluka! du ser det går ned en liten kant, og der stikker du inn en tynn streng! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Begge dreneringene er helt opne,har stukket å spylt vann i de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Har også demontert heile dritten å sett den i igjenn å akuratt ligt er det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 er den helt på plass i bakkant da? bror hadde problemer med det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Ja den ligger som den skal.har prøvd å justert ann å alt men fortsatt ingen endring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hva med dreneringa som går begge sider bak ved fangeren? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 fyr på me silikon:partyon: Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 hehehe det har eg faktis åg jort,under skinnenen men jeg tror gjerne litt av feilen kan vere der for vannet rener gjerne ikke tilbake da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg