Gå til innhold

Kyosho bensin biler kan byttes i felger! (med bilder)

Ranger emnet


henrix

Anbefalte innlegg

hei!

 

jeg leker med tanken med å kvitte meg med bilene mine.. ettersom jeg ikke gidder å fikse bilen:) har jo fått meg ekte bil så.. derfor vil jeg gjerne bytte dette i for eksempel noe morro til bil!:) den nyeste bilen blei kjøpt i 2005, kjørte bilen i noen få minutter, så blei snorstarteren ødelagt:( det følger med ny motor, men spjelhuset eller hva det nå heter må byttes på det ettersom ikke det passet.. det har bare blitt lagt på hylla.. så nå kan jeg like gjerne kvitte meg med det!:) det følger også med en annen bil... (men den er mere i deler..) men begge bilene kan lett fikses.. veldig grei som delebil i tilfelle da! den ene er en "Kyosho Pure Ten" (den litt eldre) og en nesten ikke kjørt Kyosho FW-05s (eller noe lignene) denne kostet 4000,- og er nesten ikke brukt etter det, og den andre ga jeg 2000,- bare kom med forslag! ALT av interesse!:) har mere deler enn jeg har peiling i tillegg for å si det sånn!:) men kom med forslag!

 

er VELDIG intressert i felger! 4x100 som skal sitte på en Renault 5!

 

mvh Kristian Henriksen:)

 

nå legger jeg også ut noen bilder! det følger med MYE mere deler enn det som er vist:) bare noen eksempler! dette er verdt mye penger!:) alle motorene fungerer!:) dette er et kupp!:) så kom med bud;) eller forslag til bytte!:) som du ser så er ikke de to blåe mye brukt:) den til venstre er ny og kun gått på tomgang:) (kjøpte til den gamle bilen for å få litt mere futt;) er en 15 motor som skal yte rundt 1-2hk:) ganske mye!:)

 

carosseriet er bare støvete:) hehe en liten vask kan trenges der gitt:P

DSC04261.jpg

 

DSC04264.jpg

 

DSC04266.jpg

 

DSC04267.jpg

 

DSC04270.jpg

 

DSC04274.jpg

 

DSC04268.jpg

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nissanpower: send meg PM:)

0milt: alt av interesse!:) men må være 4x100 felger som passer en renault 5!:)

 

 

Da er jo ikke alt av interresse:p

-99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing)

-87 24o Turbo (under oppussing)

Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår