Gå til innhold

Aleksand3r's Vectra A 95mod

Ranger emnet


Aleksand3r

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grillen er ferdig! trenger bare å lakkere, men jeg må få noen til å blande riktig lakk til meg på sprayboks. Er det noen i lillestrøm område som gjør det?

 

Eneste jeg vet som lager din lakk i en spray er Billakk spesialisten i Oslo ikke langt unna Bislet stadion.. Det tar 30min... Dyktige folk og greie priser!!!! Kult prosjekt..

Jeg har nå en Caddy Pick up (Proskjekt)

TCDesign

Volkswarenhaus - Den beste side for Golf mk1 og Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er også en måte å se på det...hehe:)

 

Vet hvordan dekk jeg skal ha 215/40R17, jeg må vel ikke valse da hvis bilen er 40mm senket? Noen tips til noen ikke så alt for dyre felger? helst mørke gråe eller svarte, syns det blir kjedelig hvis jeg velger sølv felger siden bilen er sølv. Blir liksom bare sølv.

 

Men de baklyktene, passer de på min bil? lurer på det siden jeg har sånn bakplate som lyktene forsetter på

Du kan jo droppe bak platen lage litt "kleen" look... ang felger så har felgimport noen kule MoMo felger: se link: MoMo CorseDe er kule og ikke så stive i pris.. Jeg skal sjekke noen priser for deg.... Hos noen som KAN felger og dekk.. 205/40 -17 er det beste valget hvis du ikke skal valse skjermer eller bygge om skjermene dine...

Kult å se det går frem over..

 

Info: Jeg har Opel Vectra(A) 2,0 8V 4X4 som vinter bil!! Ikke bry deg/dere om nicket mitt!!! :camper:

Jeg har nå en Caddy Pick up (Proskjekt)

TCDesign

Volkswarenhaus - Den beste side for Golf mk1 og Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe sånne felger:

Laser20blank-350_w.jpg

Koster bare 8995kr med dekk på superstyling.no

 

Har lakkert grillen og tatt vekk lykte-viskerene og tettet hulla etter dem, men mobilen min er herpa så får ikke tatt noen bilder nå:boxers Men ny er bestilt i dag så får den sikker om noen dager.

-BMW e46 2003mod 1,8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår