Gå til innhold

Aleksand3r's Vectra A 95mod

Ranger emnet

Aleksand3r

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tokk bare fiskesnøre bak og dro langs hele emblemet, og så vasket jeg vekk lim restene. jeg måtte ikke lakke opp igjen :p

Aah, så de er bare limt fast altså.. :) Men da er det jo ingen sak! ;D Skal gjøre det på min også.. Fæle de emblema!

[o] 1991 BMW E34 520i M50

[x] 1993 Opel Omega 2.0i Club

[x] 1992 BMW E36 318i M40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke gått an å kappa litt av plasten på reverssperra og limt den på lenger nede? Kjøpte nylig Irmscher girkule til min bil ser du, så bare så en mulighet for å beholde reverssperren hvis jeg skulle ha korta ned girstanga... (eller ville det sitt dumt ut med uorginal girkule?)

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke gått an å kappa litt av plasten på reverssperra og limt den på lenger nede? Kjøpte nylig Irmscher girkule til min bil ser du, så bare så en mulighet for å beholde reverssperren hvis jeg skulle ha korta ned girstanga... (eller ville det sitt dumt ut med uorginal girkule?)

Hva skal du med revers sperra da?

Skal være bra dælk for å klare sette den i revers uten vilje.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...