Quattro73 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Dette var en ræva film, rett og slett. Alt for mye drifting og høy , dårlig smak musikk. Virker som det er en som sitter på makta her, kansje "planetfreddie", står som produsent iallefall. BLIR LEI AV 176 sladder med røyk fra japsebiler. Kunne vært flere intervjuer, og mere motorlyd ved DRAG osv. Innboard fra drag og. ELENDIG, spør du meg. :chairshot Må si meg helt enig. Såg filmen i går, og teknisk sett er den svært bra, da med minus for alt for mye kamerahopping og oppklipping av scenene. 90% av driftingen kunne/burde ha vært fjernet, blir jæv.. kjedelig å se på trøtt (og gjerne ukontrollert) drifting, noe som er overrepresentert i filmen. Er nok med breisladden... Og som du nevner, Jonus er i filmen bare tildelt rundt 4 sekunder, da med unntak av 201m, men der er lyden ødelagt til fordel for musikk av bedre eller dårligere kvalitet. Konklusjon: Bort med det meste av musikken, fjern mesteparten av driftingen, følg hver enkelt bil mer og ikke hopp fra bil til bil hele tiden. Mer fokus på de bilene som går best/brukes skikkelig, mindre på plastikkbilene som bare lager kjedelig røyk! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Må si meg helt enig. Såg filmen i går, og teknisk sett er den svært bra, da med minus for alt for mye kamerahopping og oppklipping av scenene. 90% av driftingen kunne/burde ha vært fjernet, blir jæv.. kjedelig å se på trøtt (og gjerne ukontrollert) drifting, noe som er overrepresentert i filmen. Er nok med breisladden... Og som du nevner, Jonus er i filmen bare tildelt rundt 4 sekunder, da med unntak av 201m, men der er lyden ødelagt til fordel for musikk av bedre eller dårligere kvalitet. Konklusjon: Bort med det meste av musikken, fjern mesteparten av driftingen, følg hver enkelt bil mer og ikke hopp fra bil til bil hele tiden. Mer fokus på de bilene som går best/brukes skikkelig, mindre på plastikkbilene som bare lager kjedelig røyk! 100% ENIG i det der Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Har nettopp bestilt filmen, oppdatering kommer når jeg har sett den! ;) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Må si meg helt enig. Såg filmen i går, og teknisk sett er den svært bra, da med minus for alt for mye kamerahopping og oppklipping av scenene. 90% av driftingen kunne/burde ha vært fjernet, blir jæv.. kjedelig å se på trøtt (og gjerne ukontrollert) drifting, noe som er overrepresentert i filmen. Er nok med breisladden... Og som du nevner, Jonus er i filmen bare tildelt rundt 4 sekunder, da med unntak av 201m, men der er lyden ødelagt til fordel for musikk av bedre eller dårligere kvalitet. Konklusjon: Bort med det meste av musikken, fjern mesteparten av driftingen, følg hver enkelt bil mer og ikke hopp fra bil til bil hele tiden. Mer fokus på de bilene som går best/brukes skikkelig, mindre på plastikkbilene som bare lager kjedelig røyk! Yepp! Enig jeg også med deg der! Og en liten ting til: Når de få interjuene var så,stemmer ikke lyden med bildene.. Dårlig redigering/ lydlegging.. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Konklusjon:Bort med det meste av musikken, fjern mesteparten av driftingen, følg hver enkelt bil mer og ikke hopp fra bil til bil hele tiden. Mer fokus på de bilene som går best/brukes skikkelig, mindre på plastikkbilene som bare lager kjedelig røyk! Har selv sett Driftebilfilmen 06 som den egentlig bør hete nå, og må si meg 100% enig i hva Quattro73 sier... :flushit: Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Nå har jeg sett bonus dvd'en og, må si at den er kanskje bedre enn den andre dvd'en. Samme med 2005 dvd'en, der var også bonusen bedre. Fordi her tok dere med litt mer forskjellige biler og så er det ikke noe musikk. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Takk for alle tilbakemeldinger! - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Nå har jeg ikke sett Gb filmen ennå, men den ideen med å følge noen fra de begynte å pakke til de var ferdig rigga opp på skogen hørtes bra ut :) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Noen som har komplett soundtrackliste? Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg