frankie Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Dette var en ræva film, rett og slett. Alt for mye drifting og høy , dårlig smak musikk. Virker som det er en som sitter på makta her, kansje "planetfreddie", står som produsent iallefall. Når vi var på gatebil og skulle se dragget, spillte de så høy musikk at man ikke hørte den deilige motorlyden, ble irritert asså, musikk anlegg har jeg hjemme for fan! BLIR LEI AV 176 sladder med røyk fra japsebiler. Kunne vært flere intervjuer, og mere motorlyd ved DRAG osv. Innboard fra drag og. ELENDIG, spør du meg. :chairshot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Skulle vært mer om rollaen, så så vidt en sladd, ett intervju og noen sekunder fra taket.. :) Forstår jeg deg rett: det var ikke bra nok med intervju, filming av bilen på banen og outboard-kamera? Jaggu ikke lett å tilfredstille folk.. Takk til de som kommer med konstruktive tilbakemeldinger! - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frankie Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Blir for mye filming av de samme gutta, og for mye musikk, der det SKULLE vært lyd. For eks fra forrige gatebilfilm, ved drag, der dere faktisk har lyd når Jonus starter ved 201 meter, Det var bra det. Vet ike hvor mange ganger man har sett det, og andre har samme inntrykk at det var tøfft. Og så er det folk som har kjørt på 3-4 treff, kjørt ganske så mange runder ja, med biler opp mot 400 hk, som ser bra ut,men som ikke er kommer med NOEN gang. ( er vel fordi man MÅ spinne, for og komme med på filmen, blir for teit) Ikke så lett når man har 4WD, men man kjører nå på kanten forde... Kunne vært med i 3 secunder da, så hadde man vært fornøyd, men når forventningene er der hver gang, og man aldri kommer med, blir man skuffa.. Men og vise de samme flere ganger hver gang, det blir gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Forstår jeg deg rett: det var ikke bra nok med intervju, filming av bilen på banen og outboard-kamera? Jaggu ikke lett å tilfredstille folk.. Takk til de som kommer med konstruktive tilbakemeldinger! - Henrik Du forstår meg semi-rett. En sladd på 3sekunder, intervju på 4sekunder og outboard på maks 1 sekund er ikke nok imho av en corolla med bmw 2.5L turbomotor. Men prioriteringer.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Slutt å syt a. hvis filmene er så dårlig så drit i å se de da! syns den var bra jeg! mye sladding å kos. å mer enn nok fra campen, da det ikke er så jævlig intresant å sitte å se på fulle bønder som danser med pikken halveis utafor buksa!:ahahahhaha: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Greit Ch88, men la folk ha sin egen mening! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Har ikke fått kjøpt filmen ennu, men skal no det soooon ! Men syns det er litt artig at de vinkler noe av filmen inn på partycampen også... Er jo mye å le av der da ;) ! Er tross alt 4 timer (?) med film ! :D Gleder meg til å se filmen ! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 hva med å filme litt oppladning, være med noen litt kjente ''hjemifra'' se hvor mye det er å drasse med seg når dem har med bil og trailer. Det er noe jeg hadde likt å se selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Det er noe jeg hadde likt å se selv ;) Samme her, alltid like spennende å se intervjuer av gutta i extreme-serien, gjerne mer av dette. Kunne også hatt med mer extreme kjøring på filmen.. Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Syns så absolutt filmen er bra, og verdt pengene.:) Men, det er et men.. Alt for mye sladding, og av de samme bilene hele tiden (som nevnt). Tror jeg kan telle på en hand de klippene som ikke inneholdt blårøyk og sladding utpå banen. Men når komme gatebil on tour ut? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Du forstår meg semi-rett.En sladd på 3sekunder, intervju på 4sekunder og outboard på maks 1 sekund er ikke nok imho av en corolla med bmw 2.5L turbomotor. Men prioriteringer.. Som plaster på såret - enda noen sekunder: http://www.gatebil.no/include/gatebiltv.php?vid=16 :D - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Som plaster på såret - enda noen sekunder: http://www.gatebil.no/include/gatebiltv.php?vid=16 :D - Henrik Ahh hvordan visste du at jeg likte plaster ? Tusen takk :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Men når komme gatebil on tour ut? Den kommer i begynnelsen av mai. - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Ahh hvordan visste du at jeg likte plaster ?Tusen takk :) Alle som gråter vil ha plaster! ;) - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Ikke lett å gjøre alle til lags, Henrik? :) Jeg syns filmen var fin den. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg