Dirty Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Fikk meg ny veivhustank i går med filter. noen som vet åssen dette skal monteres på g60? bilder, beskrivelse hadde vært topp:D tommy Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 BUMP! bilde av tanken. takker for svar:) tommy Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Du skal ha en slange fra veivhusfilteret til denne. Den er koblet til luftretur-linja til laderen originalt. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Du skal ha en slange fra veivhusfilteret til denne. Den er koblet til luftretur-linja til laderen originalt. ok, takker for svar... men hvor sitter dette... åssen skal jeg gå fram når jeg skal koble den på. bilde av noen som har gjort det før? og åssen skal jeg koble på en slange på det store hullet? mvh tommy Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 tanken skal kobles til utløpet fra den svarte plastboksen på høyre siden av toppdekselet, slange mellom stussen i boksen og tanken.. kobling som passer i tanken og går over i slangestuss kan skaffes fra tess/hydroscand eller lignende.. returslangen til g-laderen må plugges så det ikke kommer noe dritt inn i hullet som blir igjen der etter montering.. regner nesten med at g-laderen må ha noe ekstra smøring når en ikke har oljeluftingen tilkoblet, stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 det er nok ikke vanlig nei. Og det krangles vel og litt om hvor vidt det er gunstig eller ikke å fjerne oljedampen til g-laderen. polomannen kan sikkert gi litt utfyllende info om dette. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Oljedampen skal vistnok ha en viss smørende effekt på tettingslister. Jeg har selv brukt mer eller mindre teflonspray på mine uten at jeg har sett noen større effekt av smøringen den ene eller andre veien. Hadde nok gitt en liten spray av og til da den øker ladetrykket en smule :D Er enkelt å koble opp ja, slangen skal bare rett fra oljeåndingen på toppdekselet. Husk å blokker alle hull som blir åpne, enten de er på returrøret eller på g-laderen om du fjerner røret Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 bare et spørsmål i farta.. hva gjøres med åpningen som blir igjen i innsugsmanifolden hvis returrøret fjernes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Etter det jeg har fått hørt så skal den bare få stå åpen. Det er der den spesielle lyden kommer fra. Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.