sInnzYk Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Noen som har det liggende? etter jeg tok av rieger hekkfangeren min bak, så ble bilen veldig høy bak, skulle hatt noe som bygde litt ned bak, org leppa sitter ikke der lenger pga den ble tatt vekk før rieger hekken ble satt på. ser bare så utrolig dumt ut nå :) noen som har liggende? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 den sitter originalt fast i bakfangeren den gitt.. kan hende du må kjøpe hele bakfangeren ohttp://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=04065&ASP=2177425&Type=VW&Model=Golf&Year=1996&Back=WA_Varegruppe+ASP=2177425+Type=VW+Model=Golf+Year=1996+Varegruppe=0489g skjære av den nederste biten.. du har jo noe her men etter det jeg ser er den festet på den originale fangeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 okei, kan hende jeg bare lar det være til våren igjen, er jo stygt som f sånn det er nå men.. blir jo pent igjen da jeg får på hekken. :) hmm, noen alternativer som ikke bygger så alt for mye ned bak? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Legg over en "plate" som du fester på en eller annen måte! Det hadde gamle eiern gjort på bilen min, å jeg la ikke merke til det før lenge etter:P Kan ta et bilde i morra:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Det stemmer at denne henger på bakfangeren ;p Jeg kan ikke fatte hvorfor dem har gjort det slik ?!? Frontleppa sitter jo ikke i frontfangern, hehe Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Den gamle da? Kan bytte? Må skjæres av, men dette kan jeg ordne.. Int? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Den gamle da? Kan bytte? Må skjæres av, men dette kan jeg ordne.. Int? den gamle? ettersom det satt rieger hekk på den, så var den lille leppa borte, sikkert pga tilpassing til rieger hekken.. tenkte j bare skulle hatt ettellerannet for å bygge litt ned.. men er ingen krise Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 den gamle? ettersom det satt rieger hekk på den, så var den lille leppa borte, sikkert pga tilpassing til rieger hekken.. tenkte j bare skulle hatt ettellerannet for å bygge litt ned.. men er ingen krise Tror han mente at han ville kjøpe Rieger-hekken av deg.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Tror han mente at han ville kjøpe Rieger-hekken av deg.. :) Ja, siden du skal bytte den ut? Og ha på orginal så trenger du ikke Rieger hekken?:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Tror han tok den av fordi det blir for lavt i vinter, men at den skal på igjen til våren.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 man får kjøpt en sånn nedre del ny på møLLer, men det koster vinkel! 1200 eller hva nå det var :S se heller på høggerne eller hør med bildelsenteret :) kanskje dem har? -- hvis ingen her inne har såklart;) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 tenkte jeg skulle ha noe annet der i vinter, for med rieger hekken, så ble den for lav, den skal på igjen til våren :) bare jeg får reparert den. Så skal ikke selge den desverre Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg