Volvo_Roger Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Hei Jeg har akkurat fått frontspoilerern til addon stylingen til 940en og fikk det til 2000.Men de kunne ikke skaffe skjørtene ,er det noen som vet hvor jeg kan få tak i disse enten nye eller brukte Håper ikke det ser for dumt ut med bare frontspoilern og ikke skjørtene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarlie Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 kor er da alle får tak i den frontlappen til 940? har spurt på volvo, men dei sa det var umuleg å skaffe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 kor er da alle får tak i den frontlappen til 940?har spurt på volvo, men dei sa det var umuleg å skaffe! Det er nok ikke vanskelig og skaffe på volvo, er nok de folka på volvo som ikke gidder og bla opp bøkene og gjøre jobben sin. fikk min for 4dager siden og den kom direkte fra hovedlagret i gøteborg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarlie Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 ok... har ringt til dei før og spurt, men då sa dei det var gått ut... men skal ringe å mase meir på dei... du kan jo kjøpe brukte sideskjørt frå sverige.. sjekk tpc, er ofte til salgs der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg