R666 Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Som topic, er det mange av dere her på forumet som har Viggen??? Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultra81 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jepps... Har en 2000mod, viggenblå. Litt spesiell bil, siden den er 5-dørs. Er oppgradert med bla kraftigere EBC bremser/klosser, komplett gule koni, eibach senkesett, Abbot racing motoroppgradering, Abbotracing Viggen rescue kit (består bla av stivere foringer, krengingshemmer, stag, osv) Vil påstå at Abbotracing Viggen rescue kit er en nødvendighet, da bilen totalt forandrer karakter angående veiegenskaper både under kjøring og akselerasjon.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Min er en 00'modell,2 dørs coupe i viggenblå utførelse. Det sitter gule koni og eibach fjører rundt om. Polyforinger i fronten etc. Skal prøve å skaffe litt Abbott racing stæsj,men har ikke lykkes med å få tak i forhandlerne i Norge,så skal ta kontakt med uk. Har bestillt 3"eksos med racekat og open air kit for å få en litt dypere lyd. Noen flere med Viggen da? Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Min er en 2 dørs coupe Også kaldt 3 dørs :D Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultra81 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Har du snakket med feks speedparts om open air filter? Vurderte det sjøl, men etter å ha snakka med dei, blei det til at eg bestillte ett innleggsfilter til den orginale boksen, samt ett oppgradert veivhusventilasjons-kit. Har den programpakken her; http://www.abbottracing.com/2003/images/tuning/graphs/b235r.gif Har komplett eksos fra turbo liggandes, men blir ikkje montert før til sommeren;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Også kaldt 3 dørs :D Hehe,2 eller 3,like upraktisk begge deler :D Men enig ja,skrivefeil der du :) Snakket med Speedparts før jeg bestillte,det skulle gå fint å montere et sånnt et. Så håper det går som det skal og at ikke check engine lampa begynner å lyse!! Om jeg får eksosanlegget til helga blir det montert på lørdag! Gleder meg ja :) Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg