MSpeed Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Kjenner han ikke vet heller ikke hvem han er, bortsett fra at det er en 18 åring. En verdensmester som ikke har hatt lappen i mange mnd, er hvertfall det inntrykket jeg har fått etter det jeg har sett;) Merka det jeg og da han la seg rett oppi rompa på meg igår kveld.. kan ikke ha vært mange cm unna da jeg ikke klarte å se frontlysene hans... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Spotta mørk e36 med xenon (pocket) på Shell på Verket i går!:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Fått deg ny bil Mew? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Jau har det gitt!:drive2 Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Du har ikke bilene dine lenge av gangen? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Spotta mørk e36 med xenon (pocket) på Shell på Verket i går!:D Ahhh..var det deg ja! Gratulerer med ny bil! Er det to hvite nye biler i familen der nå?!? Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Ahhh..var det deg ja! Gratulerer med ny bil! Er det to hvite nye biler i familen der nå?!? Takk:) Jepp blitt to stk her nå ja:P Siste har ikke levering før om noen uker da;) Du har ikke bilene dine lenge av gangen? Hehe det hender dem blir bytta ut ja, men som jeg har sagt med de andre også.. Denne skal jeg beholde og heller spare til hus:fatality: Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Takk:) Jepp blitt to stk her nå ja:P Siste har ikke levering før om noen uker da;) Hehe det hender dem blir bytta ut ja, men som jeg har sagt med de andre også.. Denne skal jeg beholde og heller spare til hus:fatality: Må man slikke på kjærlighet for å få sitte på i bilen din ? ;) Ikke tenk grisete nå a gutter.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Må man slikke på kjærlighet for å få sitte på i bilen din ? ;) Ikke tenk grisete nå a gutter.. Ikke nødvendigvis :D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Ikke nødvendigvis :D Hehe.. daså.. kanskje bare tilfeldig at du og pasasjeren din begge spiste det når jeg så dere da :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Hahaha! Det var nok meg som spiste kjærlighet:P Ikke tenk koffert nå heller:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Spottet en rød audi a3 idag i 10-tiden på e18 mot bærum, ls skilter, mulige sorte s4 lister.. Fin bil! Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Møtte deg Mew ved utgangen/inngangen til hamangtunellen istad... Bilen din så veldig fin ut, må få sett bedre på den engang Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Stemmer nok, mener å huske at jeg møtte en fet Golf omtrendt der! Det kan du gjøre vettu! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Stemmer nok, mener å huske at jeg møtte en fet Golf omtrendt der! Det kan du gjøre vettu! Hvis du så en fet golf så var nok ikke det min:P hehe er ikke fornøyd med den enda Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg