Mew Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Spotta den einseren ved ikea i går kveld! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Den har vært ute for salg på vacn forumet, kanskje den er solgt til vårt område? Tidligere eier bor vel i Kongsberg område hvis jeg ikke husker helt feil? Tøff bil hvertfall! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 den var vel innom Auto E18 om jeg ikke tok feil? Eller så var det like ved. Hadde iallefall vært sammen med en annen sølv eller hvit einser. Så ja, tipper det er noen i nærheten som har kjøpt den ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 SR-reg Audi 80 avant, grønn, med koksbingesoting sett i Vollen. CE50500 Mercedes 300E sett i Asker, med lys "sitron"grønn metallic og noe sorte ettermarkedsfelger med kromkant. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 grå VW einser-cabriolet fra Heggedal retning Asker nå rundt kl 23:15. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 hvit gammel a3 med ny front, svart panser, l.e.d grøftelys og stygg bakfanger i sandvika igår kveld. Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Spotta en liten Renault som stoppet i avkjøringen retning industriområdet Rud/Hauger på vei til Biltema. På vei tilbake spottet jeg Kennet med liten Renault på planet :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Spotta en liten Renault som stoppet i avkjøringen retning industriområdet Rud/Hauger på vei til Biltema.På vei tilbake spottet jeg Kennet med liten Renault på planet :D Hhee, så stoppet du ikke å sa hei? men var vel en skoda vel og ikke en renault ? :P eller så du meg tidligere på dagen hvor jeg var på hente en renault på e18 ved nesbru ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Var vel en liten renault som stoppet i den "Y-splitten" som er markert opp på avkjøringen? Men på nedsiden av E16 så stod det en liten Skoda Felicia ja :) (hvis jeg ikke blander, og Felician stoppet lengre ned og du kjørte tilfeldigvis Renaulet inn på området) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Var vel en liten renault som stoppet i den "Y-splitten" som er markert opp på avkjøringen? Men på nedsiden av E16 så stod det en liten Skoda Felicia ja :) (hvis jeg ikke blander, og Felician stoppet lengre ned og du kjørte tilfeldigvis Renaulet inn på området) Renaulten ble plukka opp på e18 ved nesbru og så rett etterpå ved smartclub. kjørte den til rud og på vei tilbake plukka jeg opp skodaen ved lyskrysset ved påkjøringa til e16 der. er vel brynsveien og bærumsveien som møtes der om jeg ikke husker feil.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 hvit golf 5 (gt-gti?) med svarte felger og hvit kant på bekkestua, tøff:D Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Spottet at det har vært innbrudd i bilen min i natt på Nesbru :deng Hvis noen får tilbud om å kjøpe en Alpine 7892R cd-spiller brukt, er jeg veldig intressert i å høre om det:nono: Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Spottet at det har vært innbrudd i bilen min i natt på Nesbru :deng Hvis noen får tilbud om å kjøpe en Alpine 7892R cd-spiller brukt, er jeg veldig intressert i å høre om det:nono: Møkk! Er vel disse flathoda, korthåra, blikkflimrende gutta igjen.. Forundrer meg hvertfall ikke! Vi holder øya åpne.. Så en blå M5 e39 er det vel som hadde blitt stoppet av våre kjære sivile for en drøy time siden på vei opp Hagabakken! Alltid kjipt å se når en M blir stoppet, du VET det har gått fort liksom! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Bare å si i fra hvis dere hører noe ja! Har vært å annmeldt det, ettersom det er gjort en del hærverk på bilen under innbruddet :( Har brutt i stykker bagasjelokket, knust en rute, revet i stykker hele baksetet, knust aircondition i dasjen i forsøket på å få ut spilleren, og smelt til fronten med brekkjern eller no sånn og knust deler av den ene baklykta pluss litt diverse. Så blir fort noen tusen gitt:shake Det rare er at de innkompetente jævlene ikke har klart å skru av felgene, som jo koster litt! Møkka folk! Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 hvor stod bilen? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg