Mew Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Så det er en M3 altså, trodde det var dekal trim jeg:cab Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Spotta en Golf i Sandvika igår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Spotta en helt ny honda crv idag ved kolsås. Trodde ikke denne var kommet til norge enda jeg men. Var svart foresten Må si at den var ganske spesiell:confused: Edit: Noen andre som så helikopteret som sirkla rundt ved Bærums verk med søkelys? Lurer på hva de lette etter?:S Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Spotta en Golf i Sandvika igår. Tror jeg så den jeg også! Kjørte sammen med en bmw? Ganske fet! ;) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Litt mer info om Golfen? 1,2,3,4 ?? Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Det er bare litt sånn intern moro! Var 1, 3 og 5 som hadde fotosession fra en e60 3-serie! hehe.. Og Moore sto for flott fotografering, gøy å være med de proffe! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hvordan golf og hvordan bmw?:S Edit: var litt sent ute der ja.. hehe Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Haha! Gikk fem på der ja ToyotaR! Men får vel pirke litt på BMW kunnskapene dine siden du lurte meg da; e60 er 5-serie, hvis det var det nye 3'ern så er det vel en e90 :blunk: Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Haha! Gikk fem på der ja ToyotaR! Men får vel pirke litt på BMW kunnskapene dine siden du lurte meg da; e60 er 5-serie, hvis det var det nye 3'ern så er det vel en e90 :blunk: Ja, det stemmer det! Burde egentlig visst det.. Sliten etter 16 timer på jobb, først vanlig jobb og så vareopptelling, innmari gøy en fredag kveld! Men da var det en e90 ja! Kommer sikkert noen bilder på bildetråden hans etterhvert, gleder meg selv jeg! Går mye tøffe biler rundt i området nå, det kan vi vel takke snøen som ikke er her for:) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Går mye tøffe biler rundt i området nå, det kan vi vel takke snøen som ikke er her for:) Ja! Synes jeg ser noe litt "spes" hver gang jeg er i Sandvika om dagen! Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Det er bare litt sånn intern moro! Var 1, 3 og 5 som hadde fotosession fra en e60 3-serie! hehe.. Og Moore sto for flott fotografering, gøy å være med de proffe! Det var gøy det:P Det er sant Øystein, er ikke hver gang du får være med oss;) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Det var gøy det:P Det er sant Øystein, er ikke hver gang du får være med oss;) oss? :roll: Jada ikke nevn e30'n. den ble faktisk tatt bilde av den å! så det så! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 oss? :roll: Jada ikke nevn e30'n. den ble faktisk tatt bilde av den å! så det så! :) oss proffe:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Ja, CH! Så golf-folket har noe å le av! hehe... Nei, men ble mest golfprat! Men en annen ting: Var i sandvika nå, så en kliss ny bmw 3serie stv, hvit, med de litt sotede baklyktene, sota ruter, tipper 18" felger, sorte med chromekant og greier! Seriøst kanskje den peneste bilen jeg har sett... Holdt på å kjøre ned det "Veien er stengt 100 m fremme" - skiltet på stripa! hehe.. Ellers ikke sett noe storartet i dag tror jeg.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Ja, CH! Så golf-folket har noe å le av! hehe... Nei, men ble mest golfprat! Men en annen ting: Var i sandvika nå, så en kliss ny bmw 3serie stv, hvit, med de litt sotede baklyktene, sota ruter, tipper 18" felger, sorte med chromekant og greier! Seriøst kanskje den peneste bilen jeg har sett... Holdt på å kjøre ned det "Veien er stengt 100 m fremme" - skiltet på stripa! hehe.. Ellers ikke sett noe storartet i dag tror jeg.. Det ligger en tråd om den på forumet til BMWCCN. Den har riktige stuket! :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg