Gå til innhold

$pottings i Asker & Bærum

Ranger emnet

Stig78

Anbefalte innlegg

Vel ingen har nevnt alle de andre ordene du ramser opp nederst der... Det er det du selv som gjør...

Eneste grunnen til at jeg la ut en egen tråd om den bilen er fordi at kansje ikke alle sjekker alle de forskjellige spottingstrådene, hvem vet, kansje det er noen andre her på forumet som kjenner til bilen...

Og hvis du mener at jeg på noen som helst måte krenka det ved å kalle deg en idiot burde du og de andre moderatorene dele ut langt flere kort på dette forumet, eller gjelder ikke reglene når det er andre som blir hetsa?

Det lages MANGE MANGE MANGE innlegg på forumet iløpet av en dag, vi har ikke muligheten til å kontrollere alle sammen. Om du ser noe så ta å rapporter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

spottings i dag :

i dag tidlig ( rundt halv 7) møtte jeg en 2 er golf med noen brede hjul og mørk farge ( tror den var blå ) mellom rud og lommedalen

på vei hjem fra jobb møtte jeg en s14 a med knust front fanger og vf skilter på av kjørings felte til lomme dalen fra e16 og i tunnelen ovenfor sandvika møtte jeg en fansy mr2 som det var nok glasfiber på og 2 farget ( sølv og svart tror jeg )

noen som kjenner til noen av disse bilene ?

Edit : tror det var deg jeg møtte i dag tidlig MSpeed ;)

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spottings i dag :

i dag tidlig ( rundt halv 7) møtte jeg en 2 er golf med noen brede hjul og mørk farge ( tror den var blå ) mellom rud og lommedalen

på vei hjem fra jobb møtte jeg en s14 a med knust front fanger og vf skilter på av kjørings felte til lomme dalen fra e16 og i tunnelen ovenfor sandvika møtte jeg en fansy mr2 som det var nok glasfiber på og 2 farget ( sølv og svart tror jeg )

noen som kjenner til noen av disse bilene ?

Den samme bilen kjørte jeg foran på Lommedalsveien i går på sammetidspunkt, men da jeg kjørt forbi en bil på løkenhavnabrua

som kjørte JÆVLI sakte, så hang han ikke på :boxers

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe oki er ny i området så det er litt gøy og sondere terenget ;) btw bare for og markere seg litt , det er jeg som har den røde veteran forden med korom spok felger , 17 tall på fordøren , farts triper og solskins kors i side speil, med moonshine express skrift i :) ( og ja jeg kjører sakte topp fart er 110 :P)

Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spottings i dag :

Hei

Det var nok meg ja:)

Du får blinke med lysa neste gang da jeg er ganske sløv og morgningen så jeg får ikke med meg alle bilene:p

Og Ola; er fortsatt en 8v, men blir snart 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det var nok meg ja:)

Du får blinke med lysa neste gang da jeg er ganske sløv og morgningen så jeg får ikke med meg alle bilene:p

skal nok godt gjøres at du ser lysa mine da men skal prøve :P ( er ikke av de mest blendene typen for og si det sånn :P )

Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider