|plumbo Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 så deg og ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan gtr Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 å, det er bilen til fetteren min! det er en 330 cd med helt ny motor, gamle eier klarte å ødelegge motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan gtr Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Et lite morsomt bilde jeg tok i Asker her om dagen: Og 2 karer jeg "spottet" i går ;) kjenner du dem( mener patti?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 kjenner du dem( mener patti?) Kjenner Patti ja :) Bilen hans går GANSKE bra for å si det mildt! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Havna bak en e30 m3 ved shell lommedalen idag med firma bil :) var også en burgunder rød bmw 5 serie som hilste ( ike vet jeg hvem det var :P) sikkert noen som kjente sjefen :) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Noen som vet om Norum er her inne ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Nei, morten er desverre ikke innpå her! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunda Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 i dag kl. 21 begynnte det plutselig å komme sykt mye ferrari osv. på nesbru. det viste seg at Autostrada sport har avdukning av en eller annen bil, jeg vet ikke hvilken. men det var et lukket arangement for kunder, og det så ut som de feste hadde tatt med seg godbilen dit. noen som vet noe mer? eller har bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks_nh Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 hmm så en drit fet golf 2stående rett ved esso slependen. var det din Mspeed? Siter MB 190E 2.3 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 hmm så en drit fet golf 2stående rett ved esso slependen. var det din Mspeed? Jess, men er ikke så rå på vinterfelger da:p Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks_nh Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 syns bilen din var drit fin:) holder du til i området rundt slependen? Siter MB 190E 2.3 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Jobber på møller:) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jobber på møller:) Der er jeg innom ca hver dag :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Spotta Onesome og en Is200 på vei ned fra sandvika storsenter/ Kjørbokollen istad... Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg