Fredster Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Røa kjøreskole er drøy, har jo hatt drag race mot han Amir eller Adel eller hva han heter :) WHAT ?? Det virker som en gjeng med ung-gutter som har tatt brevkurs i kjøreskoledrift, og som ikke er proffe nok til å ta det de driver med seriøst.... Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Sprek bil da, det skal dom ha props for! ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Sprek bil da, det skal dom ha props for! ;) /M Tydelig at jeg begynner å bli gammel.... :pimp Hva er "props" ? Skjønner jo at det ligger i "samme gate" som "det skal de ha pluss for" eller "poeng", men "props" var nytt for meg.... Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Så rød CFxx911 Porsche 911 (doh) på vei sørover på E18 i rushen i dag, rett utenfor Høvik/Blommenholm avkjøringen og mot Sandvika. Så meget pen ut, xenon lykter og greier. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Sprek bil da, det skal dom ha props for! ;) /M Sprek bil? Sjåførskolen min har en Golf RTSI, og en Subaru Impreza WRX STI chippa opp til himmelen :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Har dere ikke bedre ting og ta dere for enn og kjøre rundt i trafikken og ta bilde av andre billister ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Har dere ikke bedre ting og ta dere for enn og kjøre rundt i trafikken og ta bilde av andre billister ? Hallooooooo ! Er det NOE som beveger seg inni hodet ditt I DET HELE TATT ? Sjekk Topic !!!!!!!!!! Så: :eatme: ! Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Sprek bil? Sjåførskolen min har en Golf RTSI, og en Subaru Impreza WRX STI chippa opp til himmelen :) Fett for DEG ! Det var ikke annet enn en kommentar om at de har relativt spreke biler og ikke noen jævla konkurranse om hvilken kjøreskole som har de sprekeste bilene..... Kunne sikker vært en artig tråd å starte opp det hvis du vil ! Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Fett for DEG ! Det var ikke annet enn en kommentar om at de har relativt spreke biler og ikke noen jævla konkurranse om hvilken kjøreskole som har de sprekeste bilene..... Kunne sikker vært en artig tråd å starte opp det hvis du vil ! For å være helt ærlig så var det bare ment som en kommentar at det faktisk finnes flere kjøreskoler her i landet som har sprek(ere) biler. Forøvrig skal det også nevnes at jeg ikke så det var TypeR før nå, så det var derfor jeg stussa litt over at den var så sprek.. :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Rolig nå boys! Type-R og STI is da shit :) @MDS: Svar på dette må bli, Nei! Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Tydelig at jeg begynner å bli gammel.... :pimp Hva er "props" ? Skjønner jo at det ligger i "samme gate" som "det skal de ha pluss for" eller "poeng", men "props" var nytt for meg.... Det er bare jeg som holder i "ungdomstiden" for harde livet :) Men ja, props er det samme som du nevner over...bare litt mer ghetto ;) Nok OT fra meg, over til spottinga! Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 (endret) hm.. Lå og lekte meg på bakhjulet i går på E18 mellom lysaker og asker. (hvit 510 Huskverna.) lå en bil med ungdommer på sia av meg koxgrå bmw 3 serie. tok flust med bilder, noen her? Endret Juli 24, 2009 av DRFT-R Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Du lekte deg ikke på hjulet forbi karihaugen forrige uke også eller? Retning Oslo.. Der E6en går sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 kan GODT være mulig! om det er en hvit/rød sykkel så er jeg stadig vekk å se mellom jessheim/asker og masse nede i byen og kjører bajas Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Jeg husker ikke så mye av sykkelen.. husker bare at den var hvit, om den var rød kan jeg ikke si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg