DRFT-R Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 er nok helt sikkert meg. kjører gansket ofte den retninga.. og hittil har jeg enda ikke møtt så veldig mange som reiser seg på hjulet på motorveien;) Folk i norge er så redde for lappen sin;!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 er nok helt sikkert meg. kjører gansket ofte den retninga.. og hittil har jeg enda ikke møtt så veldig mange som reiser seg på hjulet på motorveien;) Folk i norge er så redde for lappen sin;!) Er ikke du?:P Blir man stoppet i oslo for å dra på bakhjulet nøler de ikke med å ta lappen=( Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Er ikke du?:PBlir man stoppet i oslo for å dra på bakhjulet nøler de ikke med å ta lappen=( ja.. jeg vet det.. så kom ordet.. HVIS man blir stoppet;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Spotta den her karlen i dag ved Sandvika Storsenter... Helt Ok lyd ;) //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Ser innimellom en VW Corrado med M3 speil (krom), styling, noe gullsenter-felger, og skrift på siden, på E18 i rushen. Fargen er vel litt lilla/burgunder-aktig metallic. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Ser innimellom en VW Corrado med M3 speil (krom), styling, noe gullsenter-felger, og skrift på siden, på E18 i rushen. Fargen er vel litt lilla/burgunder-aktig metallic. Hei sann, Det er min bil...kjører til Sandvika hver dag, men prøver å unngå kø! Glenn Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikkepikke Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Den Ferrari Californiaen har jeg også sett...hørte den når den lå bak meg. Når jeg så i speilet holdt jeg på å dra av veien. Tror han bor på Nesøya...var der jeg så han. Måtte bare legge meg i 10 km/t slik at han kjørte forbi meg. For en lyd...det er nesten drøyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 (endret) Denne sto i garasjen på Meny Bekkestua.... GOOOD LORD for en bil ! Ikke mye info å finne på nettet utifra reg.nr. på denne her av en eller annen grunn, men fant til slutt ut at det er en SL63 AMG 230, 6,2 ltr. 517 HK. Leveres originalt med 255/35ZR19 foran og 285/30ZR19 bak (står XL også, men det aner jeg ikke hva betyr med mindre det står for Xtra Large) :oohh Endret August 22, 2009 av Fredster Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Så en blå metallic Opel Corsa på E18 mellom Vækerø og Sandvika i dag, lav med brede felger m/ svart senter. Skikkelig tøff :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Spotta en RØD porshe 911 997 GT3 parkert i sentrum i dag:) ganske så fin! pluss en Mercedes ml63 AMG som suste forbi meg på motorveien med en hissig passat mad værsting motor bak! Når jeg kom til avkjøringa ved asker, så var vist passaten sivil!:) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willis Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Så en blå og griselav golf2 i sandvika igår.. noen her sin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Så en blå og griselav golf2 i sandvika igår.. noen her sin? Ja det er en på forumet her sin, han får gi lyd fra seg om han ønsker det offentliggjort :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Det var nok meg det ja:) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Så en Golf 3 med Keskin KT1 Classic felger ved Bondi i går, BN 83xxx reg og lilla-aktig i lakken... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Hvem er det som kjører en blå primera med blå skiltlys bak ? Noen her ? Du kan ihvertfall prise deg lykkelig over at du fremdeles har førerkortet ditt i behold, for den bilen som stod langs med E18 når du fleska forbi på onsdag var en up bil ;) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg