Gjest moore Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 ja da er det sikkert 2 av de.. å begge ser vel ikke like ut?.. møtte den ene i dag tidlig:afro . ja di jentene bor jo rundt i asker & bærums omrd :) anette bodde på rykkinn før. vi har vist nok gått på samme skole hvis jeg ikke tar helt feil Du kjører en hvit RS Turbo forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojon Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Jeg så en oransje Lamborghini Murcielago Spyder på Eidsmarka i sommer. Selvfølgelig fikk jeg ikke gjort noe annet enn å glane så ikkeno bilde her... Fikk bare med meg heftig lyd og at det var en dame som kjørte:O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Spotta en 98 modell A6 2.4 Quattro med RS6 styling i Sandvika i kveld! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Du kjører en hvit RS Turbo forresten? på sommers tid :) nå kjører jeg audi 80 (bruksbilen) Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 ja da er det sikkert 2 av de.. å begge ser vel ikke like ut?.. møtte den ene i dag tidlig:afro . ja di jentene bor jo rundt i asker & bærums omrd :) anette bodde på rykkinn før. vi har vist nok gått på samme skole hvis jeg ikke tar helt feil Anette bodde i Paal Bergs vei ja:) Dama er gamle nabon:P Hun jobber vel fortsatt på mekonomen vil jeg tro:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Så en rød Mazda eller lignende i Sandvika idag. Rød stripe i frontruten der det sto "BSBildeler.com" eller noe. STOR aluvinge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Tror jeg spotta golfen til EspenS på Seven i dag tidlig! Satt på med en kamerat i den grønn-grå e30'en! Så ut som om du la merke til oss :smilbmw: Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Tror jeg spotta golfen til EspenS på Seven i dag tidlig! Satt på med en kamerat i den grønn-grå e30'en! Så ut som om du la merke til oss :smilbmw: hehe, du som så mye på meg ja:p ja, hilste på roar inne på seven, så var meg ja:) Møtte forresten en kliss ny Q7 4.2 nå.. Heavy bil! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Så deg Mew idag. Du lå bak meg på e16 mot sandvika. jeg svingte av i sandvika og du fortsatte. feet bil! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Takktakk! Men den er litt gubbete nå da, uten 19" og bare senka 30mm:P Føler at det var rundt 20:30 tiden og at jeg kom litt fort bak deg? kan det stemme?:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Det kan stemme fint det ja:P Så i speilet og da var det ingen der, 2sek senere så var du rett oppi rumpa mi:P hehe, kjipt at det var så mye biler på veien da:( Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Det kan stemme fint det ja:P Så i speilet og da var det ingen der, 2sek senere så var du rett oppi rumpa mi:P hehe, kjipt at det var så mye biler på veien da:( Njaa lå en treiging ned fra Rud og ned mot Miele der, så jeg "la meg ut litt tidilig" på aksjelrasjonsfeltet og flata pedalen til jeg møtte første bil:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 hmm, så 106'n til Anette på henger for sånn ca 10min sia.. Noen som vet hva som har skjedd? eller om det har skjedd noe? Så nesten ut som de hadde skjulten, men det flagra så mye, så så at det var denkiddie Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 skulle vist anlegg i den Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Så en slik en nedpå verket istad, texas skilter. Subaru baja. også så jeg en golf country, trur det er en skiturist som har den får ser den ganske ofte oppover mot meg.. Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg