Alexander86 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 hehe er det snø i dar´n? Sånn er det når sola ikke greier å titte over fjellet:fatality: bare tuller! Så en mr2.. mener jeg det var, med hvit ulakka spoiler.. sett den før. Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 En mørkeblå? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 ja den var det.. eller mørke grå.. nei var blå ja. så den i rundkjøringa på rykkinn Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Han har kjørt sånn i 2 år. Skjønner ikke hva som er vitsen med styling, om du ikke har råd til å lakke den.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 hehe, kunne ikke sakt det bedre selv :D Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Ere han som har de boblene oppover mot taket å? en på hver side bak! Spotta forresten deg Mew på SS i sta, eller jeg sto å så på deg mens morten masa på deg:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Ere han som har de boblene oppover mot taket å? en på hver side bak! Spotta forresten deg Mew på SS i sta, eller jeg sto å så på deg mens morten masa på deg:P hadde heller fortsatt og kjøre volvoen en den mr2en...den er fæl den. Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Føler at den tråden her er blitt sånn Bærums chat......... :wonder: Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 får vel slenge meg innom da, den oransje coupe'n ser jeg stadig vekk, samme med en coupe quattro typ 85 som blir kjørt av en jente(!), så det er her alle gutta fra vk1 kjøretøy på rud henger, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 får vel slenge meg innom da, den oransje coupe'n ser jeg stadig vekk, samme med en coupe quattro typ 85 som blir kjørt av en jente(!), så det er her alle gutta fra vk1 kjøretøy på rud henger, Er den svart? ser den ofte egentlig! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Noe OT men: Må bare si takk for kjøreturen hjem fra sandvika Mew... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Ere han som har de boblene oppover mot taket å? en på hver side bak! Spotta forresten deg Mew på SS i sta, eller jeg sto å så på deg mens morten masa på deg:P Så du lå bak meg å dama fra Statoil og opp på storsenteret! Guffen: Bare hyggelig det! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Legger inn noen bilder fra i sommer/høst som er tatt i asker og bærum jeg :P Aner ikke hva slags bil dette er men.. Her er to spreke audier som kom på besøk en kveld: Dette er vel en RS4 Og her er en S4 Og her er to gode venner av oss: Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Hva er skiltnummeret på s80en? Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Og her er en S4 Kjenner du han som eier den S4'en? Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg