drunkenPETE Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Kjenner du han som eier den S4'en? arve?! Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Kjenner du han som eier den S4'en? Jepp det gjør jeg. Veldig god kammerat av meg det! Og nope han heter ikke Arve ;) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Er den svart? ser den ofte egentlig! Ja den svarte, trodde ikke jenter kjørte sånn bil jeg hehe ble overraska, så har jo han ene lærer'n der en strøken s2 coupe, og diverse andre greie biler, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Litt usikker på mustangen jeg men.. på google ser det litt ut som en 69 modell kanskje? Lite peil på mustang, men nærmeste jeg fant iallefall.. Skamfet, det var den :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Så en svart s2 i komune gården igår :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Så en svart s2 i komune gården igår :O ååååå, kanskje det var samma som vi så på plantasjen igår? :O Så forresten en sølv e30 325 der og. Lurer på hvem sin den er..... God jul................:disco Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Så Julenissen på hest og slede på Rykkinn igår, Lille Julaften :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Jepp det gjør jeg. Veldig god kammerat av meg det! Og nope han heter ikke Arve ;) Er det ikke Paul sin? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Så Julenissen på hest og slede på Rykkinn igår, Lille Julaften :) Var nok meg det ja! Var ute å lufta rudolf før dagen.. Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 sett den audien.. quattro old type. den orange cupen hehe.. er nok ikke mye krefter som sitter i den.. 1.6l maks=) er på rykkinn, bringebærstien nærmere bestemt=) å den du har bilde av der oppe, mondeoen.. hoho sett den mye! Den bilen bor jo oppe på rykkinn strengt tatt Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Er det ikke Paul sin? Stemmer bra det! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Så Julenissen på hest og slede på Rykkinn igår, Lille Julaften :) Hahaha! Dårlig med krefter i den sleda da, 1 hestekreft? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Når var det gatebilbladet var i bærum? ser det er reportasje derfra i det nyeste bladet. Er vel fra Kommunegården om jeg ikke tar feil ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Når var det gatebilbladet var i bærum? ser det er reportasje derfra i det nyeste bladet. Er vel fra Kommunegården om jeg ikke tar feil ? 1-2 mnd sia tror jeg! Er ikke helt sikker! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Her er enda en slik doning! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg