Gå til innhold

$pottings i Asker & Bærum

Ranger emnet

Stig78

Anbefalte innlegg

• Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvilken Mondeo snakker du om? Sivilbilen det er bildet av litt lenger opp?

Det går ihvertfall 2 slike som sivilbiler i asker og bærum. Den ene er det bilde av der, den andre lik bare i blå og har to små diodeblålys nederst i bakruta, en på hver side og en ekstra antenne på taket.

Så har dem en hvit v70 av det nye slaget som har sota ruter og ekstra antenne på taket, ser helt ut som en vanlig politibil utenom at det ikke er blålys på taket eller står skrevet politi på den.

bilder%20110.JPG

En hvit nissan primera som er blitt noen år, blålys oppunder den lille spoileren bak og har to store blåys under skiltet som har klart glass.

bilder%20109.JPG

en blå (tror det er) 406 sedan som er noen år gammel, blålys i bakruta bak sånt soltrekk som man drar ned over ruta.

En burgunder 406 stasjonsvogn med sota ruter og barnegreier i bakruta og ekstra antenne på taket

En suziku grand vitara, som er sort, grønne BR skilter, tona ruter, liten takvinge.. ENESTE du kan se at dette er politibil på, er de blå lysene den vipper ned som er festa på den solbeskytteren venstre side forran

en nissan primera stasjonsvogn burgunder

har også sett en nyere audi a4/6 stoppe en bil ved plantasjen i asker. så den bare i det jeg passerte så har ikke noe mer info om den.

bilder%20263.JPG

bilder%20275.JPG

bilder%20291.JPG

bilder%20300.JPG

dette var de jeg kom på i farta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har dem en hvit v70 av det nye slaget som har sota ruter og ekstra antenne på taket, ser helt ut som en vanlig politibil utenom at det ikke er blålys på taket eller står skrevet politi på den.

bilder%20110.JPG

Han kjenner jeg:D:D hehehehe

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder%20110.JPG

Han kjenner jeg:D:D hehehehe

Ja han kosta meg 4000 i sommer.....

Den andre mondeoen er forresten BP34134 om jeg ikke husker helt feil. Går i asker, har en liten skade i fangern framme om de ikke har fiksa det enda.

En gærning fra Lommedalen,

var hardhendt på brennstoff pedalen.

Hans styring var slurven.

Han skar ut i kurven.

Med helskru i saltomortalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle samle opp litt av det jeg har sett den siste tia:

Kg på Onsdag - De to sølv Evo'ne, broren til han ene i sin WRX og en svart evo, alle var vel Evo 6(?) ja..

Kjørte forresten en hvit evo 6 forbi jobben akkurat for 2 min sia! den har jeg ikke sett rundt her før...

Ellers går det endel i WRX'r, er ganske mange av de her nå.. Så jo den nye Subaru Tribancawakalaka el hva den nå heter, ikke mange av dem her i landet!

Forresten, hva dere nå enn gjør, ikke no herjing på plantasjen lenger. Politiet diskuterer å ta lappen til de som blir tatt for herjing der oppe, så kan være greit å roe litt ned:)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som eier den blå 106'n ja. En venninne sa det var skrevet noe om den her så da måtte jeg jo sjekke =)

Det har ikke skjedd noe med den, den ble bare frakta på henger siden den er helt ribba innvendig. Driver å bygger stereo da =) Dere kan se litt bilder her om det er interessant:

2.jpg

2.jpg[/img]

2.jpg

2.jpg

2.jpg

2.jpg

2.jpg

2.jpg

2.jpg

wake upp and smell the oil!

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leppa og vingen skal være hvitt =) Jeg synes det er finest, bryr meg ikke så mye om hva andre mener =) Men bare å komme med meninger!! For all del, det er bare bra =)

Turboen skal nok ikke inn i bilen =) hehe Da må jeg nok foreta ett motorbytte først... hehe Men blir nok heller ny bil, men man veit aldri da, plutselig er det noe psssh psssh når jeg girer =) Men det er vel med drømmene fortsatt =)

wake upp and smell the oil!

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider