Gjest moore Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Hadde kamera klart på en kjøretur, så jeg måtte ta noen spottingsbilder. Mazda 323 GT-R(?) Den hadde prøveskilter på. Porsche Carrera 4. Relativt vanlig syn, men siden jeg hadde kamera med! Mitsubishi Lancer EVO VI. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Tenk å kjøre evo, for så å ikke skifte pærer når de ryker:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 har vel ikke rå :D Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 har du råd til en evo har du råd til ny lyspære,kanskje han bare ikke vet hvordan han skifter den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Han har sikkert råd og vet nok også, åssen han gjør det, men gidder vel ikke siden bilen ligger til salgs på autodb! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hmm.. sandvika senteret? :p Går det en rød evo 5-6 i området fortsatt? Husker jeg ble grisa et par ganger av en i sandvika og rett utafor når jeg bodde der :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Er vel greiere å fikse det iom at bilen skal selges Øystein? Regner med du hadde gjort det hvis ene lyset ditt gikk nå:P Ja, Ole. Er under storsenteret, rettere sagt kommunegården:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Får ikke opp bildene jeg da... Vil se hvem sine biler det er, noen som kan ordne dette...? Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Spotta en Mercedes Benz SL55 AMG på kolsås idag tidlig. Sølv metallic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nja,skeptisk Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Tror jeg så den hvite sivile politibilen på bekkestua i dag, satt 2 morske menn i den og man kunne høre den lett gjenkjennelige lyden av en politiradio fra bilen. Den var BD registrert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 møtte forresten en mini s høøm.. ny edition på e18 på nyttårsaften. varvel rundt høvik en plass på vvei mot sandvika. kl var vel rundt 22:45.. hun kjørte nesten forbi meg :D helt til jeg også gassa til fartsgrensen :D men så bremsa jeg ned igjen :P så hun kjørte forbi meg ;) Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Tror jeg så den hvite sivile politibilen på bekkestua i dag, satt 2 morske menn i den og man kunne høre den lett gjenkjennelige lyden av en politiradio fra bilen. Den var BD registrert... Stemmer nok det ;) Valgte å sensurere skiltene sånn at det ikke blir noen sure mennesker :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Spotta bilen til Moore på Kolsås senteret 19.00 og pocket på Helset kl 19.15:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Spotta bilen til Moore på Kolsås senteret 19.00 og pocket på Helset kl 19.15:D Spotta også bilen til moore på kolsås senteret kl 1900, Parkerte ved sidenav meg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hum..la ikke merke til deg i dag Mew. Mine spottings i dag ble golfen til ToyotaR på Rud i godt driv forbi Meca:partyon: Møtte den hvite Volvo sivilen på Kolsås senteret og så tror jeg det var minien til Ingrid jeg møtte i Skollerudveien :D Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg