Mew Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Grunnen til at du ikke så meg er fordi bilen min er på verksted å jeg satt på med Ingrid:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Kom litt sent til dataen min, men skulle skrive at jeg spotta en Lyseblå Mini Cooper med sjakk tak og speil :) Edit: Er den hvite sivilbilen mye rundt på kolsås/rykkinn osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hvem kan det være sin? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Mew: Ahhha! Begynnte å lure på om julematen hadde tatt knekken på øya en stund her nå :D Jeg har ikke sett den hvite sivilien før i dag, men var jo ikke vansklig å kjenne igjen når man har sett bilde av den her :coplight Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Mew: Ahhha! Begynnte å lure på om julematen hadde tatt knekken på øya en stund her nå :D Jeg har ikke sett den hvite sivilien før i dag, men var jo ikke vansklig å kjenne igjen når man har sett bilde av den her :coplight Har en blå Hunday Getz som leiebil, men jeg foretrekker å sitte på med dama istedet for å kjøre den:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Fysj å fy! Skjønner godt at du velger å sitte på i en skikkelig bil, vi vet jo alle hvem mini er laget av :D Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 *glise* :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supra700 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Er det no liv i KG om dagen da? Lenge siden jeg har vært der å hilsa på er vel over ett år siden jeg var der sist. Er vel kanskje dukka opp noen nye rånere siden sist Siter 2006 toyota yaris 1994 toyota supra tt eurospec 1986 bluebird 1,8 T Coupe(under bygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Spotta en grå seat ibiza på plantasjen på rud og i rundkjøringa ved storsenteret(på vei til KG) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Er det no liv i KG om dagen da? Lenge siden jeg har vært der å hilsa på er vel over ett år siden jeg var der sist. Er vel kanskje dukka opp noen nye rånere siden sist Joda, det er litt av og på:P Men er da alltids noen der! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Spotta en grå seat ibiza på plantasjen på rud og i rundkjøringa ved storsenteret(på vei til KG) :D Det gjorde jeg også:P:D Guffen: Likte ikke onkel at du breia? Hørte hu polti dama var litt forbanna! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 mest den mondeon, jeg har sett Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 ot: noen som vet om glassblåseren som er på den selv mekker greia nede på rud fungerer? Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 motorsenteret tenker du på? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 hehe japp, sto bare litt stille hva det het i farta Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg