pocket Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Spotta en mørk farget e30 med store Rockford logoer på shell (BV) rundt 0030 i natt. Noen her sin? Var noe jævlig til eksos på den :D Vakke lett å prate i telefonen når den svingte inn på shellen! Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Spotta en mørk farget e30 med store Rockford logoer på shell (BV) rundt 0030 i natt. Noen her sin? Var noe jævlig til eksos på den :D Vakke lett å prate i telefonen når den svingte inn på shellen! 18-åring fra Rykkinn som akkurat har fått lappen og mangler eksos, bråker temmelig greit, ja! Litt småkul, men får ikke bestemt meg om jeg liker den eller ikke.. Tror det er 325! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Det gjorde jeg også:P:D Guffen: Likte ikke onkel at du breia? Hørte hu polti dama var litt forbanna! HAHA... hørte du det på politiradio?? Det var ei poltikjerring som ikke likte meg for hun rakk ikke få noe måling på meg...kiddie Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 HAHA... hørte du det på politiradio??Det var ei poltikjerring som ikke likte meg for hun rakk ikke få noe måling på meg...kiddie Kom kjørende i Minien til dama;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 18-åring fra Rykkinn som akkurat har fått lappen og mangler eksos, bråker temmelig greit, ja!Litt småkul, men får ikke bestemt meg om jeg liker den eller ikke.. Tror det er 325! bråker litt for mye!!! kan ikke være mye mere en en 1.6l der :D Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Spotta en mørk farget e30 med store Rockford logoer på shell (BV) rundt 0030 i natt. Noen her sin? Var noe jævlig til eksos på den :D Vakke lett å prate i telefonen når den svingte inn på shellen! Spotta sammen bilen på Rud VGS idag når jeg så Rud revyen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Kom kjørende i Minien til dama;) Såpass ja... Får med deg alt du lissom... Fikk bot da, for å ikke ha med vognkort:coplight :rockets Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hvilke dager pleier det å være mye folk på KG ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Varierer litt det, tenkt deg nedom en tur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Varierer litt det, tenkt deg nedom en tur? lurer litt på det.. men ikke mange kjente som er der for å si det slik Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Si ifra om du skal nedom da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hehe, kan jo ikke det.. er så mange som hater meg på forumet her atte da kommer det en hel apekatt gjeng fra volvo 200 delen og bråker :P :assman Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hmm, må begynne å henge i kg jeg også :P Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arve B Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 bråker litt for mye!!! kan ikke være mye mere en en 1.6l der :D Den bilen er en orginal 325 som visst nok har blitt gjort noe med Har selv prøvekjørt den og det går helt greit men ikke noe mer enn det Men den er helt håpløs å kjøre siden den ikke har sperre Siter 1985 BMW 528TIC CSL TIL SALGS 1983 Massey Ferguson 675 TURBO 2006 VW TOURAN 2,0TDI DSG 2000 HONDA CR 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hehe ok.. kan ikke disse nr på bmw jeg:hvaskjera men ja.. fiksa anlegget har jeg hørt (eksos) Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg