Arve B Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hehe ok.. kan ikke disse nr på bmw jeg:hvaskjera men ja.. fiksa anlegget har jeg hørt (eksos) Tror han skulle fikse det idag Skulle visst sveise det eller noe Siter 1985 BMW 528TIC CSL TIL SALGS 1983 Massey Ferguson 675 TURBO 2006 VW TOURAN 2,0TDI DSG 2000 HONDA CR 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Spotta denne røde Audi RS2 i Kommunegårder i Sandvika igår kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Grom kjerre :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Spotta denne røde Audi RS2 i Kommunegårder i Sandvika igår kveld. Ser den støtt og stadig på Kolsås! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Spotta denne røde Audi RS2 i Kommunegårder i Sandvika igår kveld. Den Grønne Mitsu'en i bakgrunnen er gamle sjefen min sin bil når jeg jobbet som kommunal arbeider :) Fet RS2 :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Se der! Så det stod noen der og tok bilder og håpa jo på at det skulle være noen som er på ett eller annet forum! :) Veldig møkkete på bildet her da.. Bilen kom til Norge dagen før du tok bildet, og jeg får skilt på den etterhvert. Det gleder jeg meg utrolig mye til!:eddie Se også her for flere bilder osv: http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=30298 Dæven, var ikke helt borte den der hmre... :eek: Fælt å bytte ut en Audi med Nissan da men....Hehe... :D Neida, ser RÅ ut!!! :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmreNSX Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Dæven, var ikke helt borte den der hmre... Fælt å bytte ut en Audi med Nissan da men....Hehe... Neida, ser RÅ ut!!! Hehe, takk for det. Spørs om vi ikke må bytte låne el noe en gang i fremtiden! Kommer nok til å savne rs2'n, men det går vel over med tiden. Skal overleve med Nissan også! :m'm: Blir spennende å følge med på rs2'n og hva som er feil med den! Siter Acura NSX 91' Civic Type R 08' firmabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Spotta en mørkeblå Fiat Punto med hvite viperstriper på Bekkestua idag. Så forresten denne Golfen ut av vinduet mitt her om dagen, så ganske fet ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SchancheRacing Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 den koksgrå mondeoen med lakkskade har 51570 som registrering. hvis du ser på skaden foran, så ser du at den gikk rundt som grå før, men den ble for velkjent, så de omlakkerte den. like gøy å påpeke dette hver gang jeg ser dem! :) Siter '93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude '92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2 '02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool: Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Den blå golfen har jeg sett ett par ganger, da særlig i rundkjøringa mot dalen eller kolsås/rykkinn. Er det ved esso utenfor hos deg bilde er tatt moore? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Den golfen er Belstad sin, den er omtalt her før i en annen tråd. Er vel en GTi med noen enkle mods og litt styling.. Holder (holdt) til på Bjerkås.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Stemmer Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Spotta en Rød Ascona B med hvite Compomotive(?) felger på E16 rett ved Vøyenenga, retning Hønefoss. Var litt mørkt, men så ganske clean ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Spotta denne røde Audi RS2 i Kommunegårder i Sandvika igår kveld. Spotta den samme RS2'n den kvelden gitt :D (kommunegården) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Spotta ToyotaR her om dagen, lå side om side med 740'en og Golfen hans på motorveien. Haha :D Så du at det var meg siden du blinka? Har jo ikke sett bilen før? ;) Også så jeg du svingte innom Hydro dagen etter eller noe. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg