ha|||on Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Hvis den røde 'lineren er en R32 tipper jeg det er gamlebilen min. En GTS-t med fullt Vertex-kit, Enkei 10x17, 2veis-diff, osv. Må si jeg savner den. :( Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Spåtta den mye omtalte skylinen på on the run igår. kom i samme slengen over et råskinn av en ford aner ikke hva som sitter i denne bøsja, men ryktene sier OVER 100hk. på veiva! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Det var den rød som var mye omtalt ch;) Men den svarte, får snart dra ned å se på den! er tross alt 100m unna:P Den oransje coupen bør senkes, eller gjøres noe med! for den er ikke sååå pen syns jeg! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PugLars Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Er det så tøft med en SKYLINE med prøveskilter? Mye kulere å ha en LADA Samara med hvite skilt da jo! :fatality: Siter - Peugeot 406 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Er det så tøft med en SKYLINE med prøveskilter? Mye kulere å ha en LADA Samara med hvite skilt da jo! :fatality: Når man er 18 år, er det kult å ha en skyline ja;) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Lancia'n, var det martini bilen? den går rundt her!Går også en svart delta her:) Den sorte har nok flyttet seg lengre syd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Er det så tøft med en SKYLINE med prøveskilter? Mye kulere å ha en LADA Samara med hvite skilt da jo! :fatality: Det kommer hvite skilter på den. han har nettopp fått den. Og er gromt å være 18år å eie en skyline og en blodtrimma 200sx s14! heldige jævel Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Hvis den røde 'lineren er en R32 tipper jeg det er gamlebilen min. En GTS-t med fullt Vertex-kit, Enkei 10x17, 2veis-diff, osv. Må si jeg savner den. :( Har du ett bilde av den? Har sett flere Lancia Delta HF Integrale i området over en periode. Den Martini bilen, og en rød og en sort. Stemmer at jeg har sett den rød Sierra'en der på Esso Vøyenenga endel ganger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Stemmer at jeg har sett den rød Sierra'en der på Esso Vøyenenga endel ganger? Kan stemme det. kommer stort sett ikke så mye lengre. :) (bor på vøyenenga) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Når jeg var 'hjemme' entur i sommer.. (Bærum & Lommedalen), så spotta jeg noen biler... -Dodge Viper, Blå med de hvite typiske stripene. -Nissan Silvia S15, Gul -Noen 200Sx-s14 -Og den Evo'en som det blir snakket om tidligere i tråden. -Land Rover eller var det Jeep.. (nyere type) svart, på STORE Chrome felger. -Div jagiser og feite mercer.. Mye fint å se på i Bærum...:) (Jentene også) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hipphurra Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 - En ford excursion med SVæære dekk, sikker på at jeg kan kjøre under - Noen Dodge Ram bumblebee - Lancer og Subaru med fult Rally dekor - Alltid noen fete biler oppe hos VOlvo på billia og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Diverse biler jeg har sett. Alle bildene er tatt med mobilkamera, så det er ikke noe topp kvalitet, mer for å bare dokumentere :) Honda Civic Type-R i Sandvika sentrum en Ferrari på Engelske skilter i Sandvika på E18 Fete skilter! Spottet på E18 Høvik retning Sandvika Acura RSX i Sandvika Sentrum, ser den av og til. BMW 7-Serie med store felger, spottet på Lefdal for en tid tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Knall Moore, kom med flere bilder folkens!:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nja,skeptisk Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 den røde skyline'n så jeg også, den var tøff! har også sett mye til nye MB GL i det siste også er det en på skolen som kjører en litt eldre MR2, usikker på om han har gjort noe med den, muligens noe med eksosanlegget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Er det så tøft med en SKYLINE med prøveskilter? Mye kulere å ha en LADA Samara med hvite skilt da jo! :fatality: Skyline er heftig med og uten skilter uansett! Espen: 18?!??????? Pappagutt.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg