Tuppa85 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Så en gul bil, gikk litt fort så så ikke helt åssen bil dette var, men det så ut som selica front lykter... Var vinge på den og hvite baklykter. Styling kitt... Møtte den på kolsås litt før 18:00 i dag i lyskrysset på kolsås... Kem d e? Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Det var ikke den gule Honda crx Del Sol'n som går rundt her? :) Spotta en nydelig civic i går, så ut som han hadde svarte felger, fargen var en spesiell sølvfarge!Den gikk rimelig greit, men så ut som han hadde glemt å skru fast boltene på det ene hjulet! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 kremt............................................................... :P MEN! du så ikke hvordan den gikk, eeeeel det med hjulet :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 kremt............................................................... :P MEN! du så ikke hvordan den gikk, eeeeel det med hjulet :D Hehe, det er ikke noe poeng å være bresk ;) Pen er bilen din hvertfall :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Møtt den sierra`n litt i dag jeg også, han er stadig ute og innom kg noen ganger.. Jeg kjører srt-10 denne helgen, ikke spesielt moro! 507 hk, tomt lasteplan, kun bakhjulstrekk og ikke noe anti-moro! Gøy helt til du kommer i en bakke etc;) Men ellers VELDIG gøy og veldig kostbart! Var det du som kjørte rundt i den sorte Dodge Ramen med noen dekaler på, på lørdag kveld? Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Var det du som kjørte rundt i den sorte Dodge Ramen med noen dekaler på, på lørdag kveld? Det var han ja! Lå fint sidelengs oppover forbi prix på Rykkinn! Fint du tok deg til til å stoppe til slutte øystein:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hmm... da kom han rett bak meg på shell ekspress i sandvika da... Var ute å sladda med vw california 4motion....:) Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Ja, jeg var innom shell der for å fylle for EN GANGS SKYLD! hehe.. Ble noen breie, morsom bil, men blir bedre når snøen blir borte;-) Var kul den californian også faktisk! Mamma koste seg godt når jeg måtte ned å breefe til deg ja, espen... hehe! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hmm... da kom han rett bak meg på shell ekspress i sandvika da...Var ute å sladda med vw california 4motion....:) Californiaen til Ellen?:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 ToyataR så deg et par ganger i Sandvika jeg, stillig den SRT-10en, ikke like tøff som Golfen da:D Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 ToyataR så deg et par ganger i Sandvika jeg, stillig den SRT-10en, ikke like tøff som Golfen da:D Nei, det skal vel la seg godt gjøre! men den er en fin bil nr 2 om vinteren;) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Spotta to fete biler idag. Mercedes Benz GL55 AMG - sto parkert utenfor Audisentrum, fet Audi RS2 i bakgrunnen forresten. Mørk Maybech på E18 rett ved Esso på Ramstadsletta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Mørk Maybech på E18 rett ved Esso på Ramstadsletta. Tinius:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Rød Volvo C30 i Sandvika og på Kolsås, helt sikkert samme bilen som begge stedene som var ute å kjørte. Så ganske fet ut, passe store felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Californiaen til Ellen?:P 10 poeng til deg....:thumb Skulle hatt sånn som firma bil... ikke den sure hiacen jeg kjører rundt i.... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg