Ingrid Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Jeg vet det da lille gjøk:P Du hadde det fortsatt travelt:P Bare smil og nikk du alex:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Jeg vet det da lille gjøk:P Du hadde det fortsatt travelt:P Bare smil og nikk du alex:D Jeg kom å parkerte din lille gris:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 AXi0N: Ligna den på denne? Oh yes ;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Rimelig harry den Opeln der! Ingrid/alex - kjørte forbi dere to(?) i minin rundt 12 tia, dere var på vei mot plantasjen, møtte dere ca i rundkjøringa. Kennet: Hehe, nå må du ikke få dårlig selvtillit da :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Da er hun leieboer til en kamerat av meg ved bryn skole, du kjenner nok til de som bor i huset pål! Therese ja. dama til johan som kjører s2. det er forresten en 318is. Å for oss som har litt innsikt i dissa gamle bmwne så vet vi at disse ikke vokser på trær! :) Så forresten en cl500 på motorveien før sandvika idag. rimelig sikker på at det var han stordalen fyrn som kjørte. så ihvertfall sånn ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Rimelig harry den Opeln der! Ingrid/alex - kjørte forbi dere to(?) i minin rundt 12 tia, dere var på vei mot plantasjen, møtte dere ca i rundkjøringa. Kennet: Hehe, nå må du ikke få dårlig selvtillit da :) Tror kanskje jeg så deg også! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Tror jeg spotta EspenS utenfor McD ikveld.... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Bildet blei tatt når vi KOM:P da hadde jeg det ikke travelt:P Når vi kjørte hadde jeg ruta nede:P Var faktisk når dere dro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Rimelig harry den Opeln der! Pass deg nu :P hihi Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nja,skeptisk Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Det er da 996 turbo og ikke 997 turbo på de bildene du la ut der moore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Oki, takk! Har rettet på det nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hva er det dere driver med i bærum for tiden? MYE å gjøre for politiet der.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Spotter politibiler forbi jobben min (på stripa) flere ganger om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Spotter politibiler forbi jobben min (på stripa) flere ganger om dagen. Hvor jobber du ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hva er det dere driver med i bærum for tiden? MYE å gjøre for politiet der.. Tenker du på noe spesielt eller? :sombrero: Guffen: Ja, bilen sto parkert ved MCD så :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg