Gjest moore Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Jepp går jo en fanger her og der. Kjører til tider uten lykt for å kjøle ned. Spotta forresten en hvit Ford Fiesta med sorte viper striper idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Spotta først en Subaru Impreza WRX på E16 retning Sandvika. Pga brukket finger rakk jeg ikke å sprette ut av vinduet å få ett rått bilde når han ga på i påkjøringsfeltet og snøføyken sto. Samme kvelden spottet jeg også turboen til Mew. Og bilen hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Tøft med Imprezan! Så den samme(?) Imprezan med henger(!) på E16 tidligere i kveld! Siden BF har vært nede en stund, så har jeg ikke fått sagt i fra, men lovte Mew å si at jeg spotta han på Esso slependen her på Fredagen vel! :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Bildet av Imprezaen ble tatt 21:11 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Bildet av Imprezaen ble tatt 21:11 :) Jeg så den vel i 18 tia vil jeg tro! Men som (?) tilsier, så er det jo ikke sikkert det var den samme! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Ser denne audien ganske ofte i bærum nå, alltid på prøveskilter men... Noen som vet no mer om den? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Ser denne audien ganske ofte i bærum nå, alltid på prøveskilter men... Noen som vet no mer om den? Den der møtte jeg og Dr.Bass i går på vei hjem fra drammen i går. Lurer også på litt info om denna. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Den gikk på hvite skilter før jul.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hvis jeg ikke tar feil er vel detta samme bilen som bla. annet jeg har spottet på rud vgs et par ganger..det finnes vel ikke såå veldig mange orange coupe'r med rieger styling akkurat..mener dette er en 2.3 20v FWD.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hvis jeg ikke tar feil er vel detta samme bilen som bla. annet jeg har spottet på rud vgs et par ganger..det finnes vel ikke såå veldig mange orange coupe'r med rieger styling akkurat..mener dette er en 2.3 20v FWD.. Du har veldig rett i grunn :P Han kjører rundt her hele tia, litt mindre nå, iom at han kjører på prøveskilter! Men var hele tiden ute før.. Noen må jo kjenne personen? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Du har veldig rett i grunn :P Han kjører rundt her hele tia, litt mindre nå, iom at han kjører på prøveskilter! Men var hele tiden ute før.. Noen må jo kjenne personen? Han? trodde det var en hun jeg? hvertfall en jente som sto og fylte bensin og som har kjørt bilen de gangene jeg har sett den hvertfall Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Han? trodde det var en hun jeg? hvertfall en jente som sto og fylte bensin og som har kjørt bilen de gangene jeg har sett den hvertfall "Det" hadde veldig lite hår sist gang jeg så bilen, men kan være det er to som kjører den!? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Tror jeg har funnet svaret på "problemet" vårt.. er en jente som eier den sammen med x'en hennes... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Tror jeg har funnet svaret på "problemet" vårt.. er en jente som eier den sammen med x'en hennes... hehehe, kanskje derfor den er på prøve skilter nå? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Møtte denne i kveld jeg også, jeg kom fra bærums verk og møtte den på den veien som går mot E16.. Begynner å bli litt jenter i asker og bærum som kjører Audi nå virker det som ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg