Gjest moore Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hvem fler tenker du på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Er jo blant annet en jente som kjører en typ 85 coupe quattro på rud vgs... syntes den begynner og bli litt shabby!?! trist når man har en sånn bil.. men hun skal ha det, hun tør og bruke den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Er jo blant annet en jente som kjører en typ 85 coupe quattro på rud vgs... syntes den begynner og bli litt shabby!?! trist når man har en sånn bil.. men hun skal ha det, hun tør og bruke den.. Hun kjører rimelig friskt ja:P Så hun koste seg fint når det snødde for en stund sia! Er forresten en annen jente som kjører en mørk 90 Coupe rundt her å nå! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Har den ene xenonlys? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Har den ene xenonlys? Altså, den jeg snakker om er siste utgaven av 90'n! Men tror ikke den har xenon! Så en mørk s2 avant med Xenon i sta! Og den RS blå S2 avanten tidligere på dagen! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Altså, den jeg snakker om er siste utgaven av 90'n! Men tror ikke den har xenon! Så en mørk s2 avant med Xenon i sta! Og den RS blå S2 avanten tidligere på dagen! Den mørke S2 avanten er en kompis sin, og dama hans har en eldre quattro.. Veit ikke hvilken bil hun kjører, men det er en av hans gamle. Han kjøper og selger hele tiden. Hun har xenon på den hvertfall og bruker bilen greit, sånn jeg har forstått det på han! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Det er nok den gamle quattro'n som er på rud.. den har xenon.. og hun bruker bilen greit.... om ikke så lenge blir det nok en mørk coupe quattro typ 89 som kommer til og være på rud også.. fikk kjørt 1 dag til skolen før jeg mistet lappen (igjen) :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Den mørke S2 avanten er en kompis sin, og dama hans har en eldre quattro.. Veit ikke hvilken bil hun kjører, men det er en av hans gamle. Han kjøper og selger hele tiden. Hun har xenon på den hvertfall og bruker bilen greit, sånn jeg har forstått det på han! Tror det er hun her jeg tenker på også. hu jenta er vel mørkeblond om jeg ikke tar feil? mener hun er på en russebuss som jeg har hatt litt med å gjøre i vinter. Men fikk hun ikke denne bilen i 18års gave av typen? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Tror det er hun her jeg tenker på også. hu jenta er vel mørkeblond om jeg ikke tar feil? mener hun er på en russebuss som jeg har hatt litt med å gjøre i vinter. Men fikk hun ikke denne bilen i 18års gave av typen? Jepp det stemmer og jeg og dama har vært i Sigdal med dem i dag å kjørt på isen. Hun har en coupe quattro med xenon:) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Spotta den oransje perla til guffen på et jordet litt oppover høgda.. Men forresten, er det mulig og få time hos biltilsynet på en lørdag....? Hvis ikke blir jeg billaus... Og de mbene til forsvaret har jeg spotta en god del i det siste...pluss mer Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Forresten så spotta jeg en 200sx s14 med biltema chrome kapsler og en ganske så vraka mitsubishi evo 8 eller 9.... Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 spotta bilen til toyotaR like ved skotselv i dag:) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Så den hvite 3 serien med de svarte felgene i sandvika igår, dritfet bil... spotta også mew som sto å fyllte på litt suppe på audin på shell her på verket her for noen dager siden Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Forresten så spotta jeg en 200sx s14 med biltema chrome kapsler og en ganske så vraka mitsubishi evo 8 eller 9.... sikker på at det ikke er den stygge stygge bilen til en fra asker du har sett da? Denne : Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Den bilen der er fæl...!! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg