Eaglehrt Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 tidenes mest latterlige bil... Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Spotta den oransje perla til guffen på et jordet litt oppover høgda.. hehe... ikke dårlig å spotte den under all den snøen da.... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 OT: MEW siden du har gått i paralell klassen min... Du gikk vel i A klassen du da, siden du ikke gikk i c og du gikk nok heller ikke i b klassen.... kan huske vagt at det var en alex der. blondt hår? klassefest jupp. Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Den bilen der er fæl...!! ALLE bilene han har hatt, har eller kommer til å ha, kommer til å bli ødelagte og se helt jævelige ut. bare synd jeg ikke har bilder av de andre bilene hans, f.eks en 240 han hadde føt hvor han lagde scoop på panseret ved bruk av vinkelsliper, hønsenetting, sølvteip og noen klumper sparkel. kutta opp 3 linjer midt på panseret sånn at den bare hang igjen bakerst og bøyde det opp, teipa det fast, la på hønsenetting og noen sparkelklumper.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 kutta opp 3 linjer midt på panseret sånn at den bare hang igjen bakerst og bøyde det opp, teipa det fast, la på hønsenetting og noen sparkelklumper.. Magisk:) Mangla bare en slik bakpå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 spotta bilen til toyotaR like ved skotselv i dag:) Stemmer det! Dama bor der, så den står der ganske mye.. Ca hver natt ja! Stakkar gutten, er jo så kaldt der! Men er ikke min strøm som går til defa-pakka;-) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Stemmer det! Dama bor der, så den står der ganske mye.. Ca hver natt ja! Stakkar gutten, er jo så kaldt der! Men er ikke min strøm som går til defa-pakka;-) Alexander86: Ja det stemmer er blond:) Var en tur i Sigdal, så når jeg kom kjørende hjem så¨jeg bilen din! Koste meg i Sigdal:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Var du på noe treff der? Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Jsså.. Stjeler bildet mitt ja.. Det skal jeg huske på, men men:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Guffen: Nei det var 10 stk som hadde leid den lille banen:) Ingrid: Unnskyld:( Når vi legger også skal jeg gi deg en slags oppreisning:) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Guffen: Nei det var 10 stk som hadde leid den lille banen:) Ingrid: Unnskyld:( Når vi legger også skal jeg gi deg en slags oppreisning:) den kommentaren til ingrid hadde vært så evig mye bedre om det var hun som sa den til deg :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 den kommentaren til ingrid hadde vært så evig mye bedre om det var hun som sa den til deg :P :roll: Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Traff på denne ved 711 i asker i dag.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 HAHA det er sant:P:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Noen flere som har sett den røde 2'er golfen med angeleyes? han blinka på meg her for noen dager siden uten at jeg skjønner hvorfor:S Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg