olehenri Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Nå¨savner jeg sandvika kommer jeg på :) Mye tøffe biler! Sleng inn mer a :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Det rød egget tror jeg det sto om i Autofil for noen måneder siden. Tror det var en som kom på besøk fra Sverige eller noe, kan stemme at det ikke var norske skilter på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Jobba på Hydro på Rykkin i dag og i går... Så et par biler som fanget min oppmerksomhet. Hummer H1: Sølvgrå pickup. Hvis det er den "samme som før" er det vel en lærer på Rud som eier den. Men nå hadde den fått seg kliss nye HEFTIG store hjul! Så brutalt ut. Stakk ut 20 cm. på hver side ;) Golf mk1: Marsrød 1980 eller eldre. Kromfangere, svarte 13" Originalt VW Motorsport bur. Snakka litt med eieren, skulle selge den for 70.000,- STRØKEN! Uansett, tar gjerne i mot bilder om noen har. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Tror den H1'en er han ene i Trefellerene sin... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Har du ett bilde av den? Ligger noen bilder her: http://home.online.no/~al-aas/R32GTST/ Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Jobba på Hydro på Rykkin i dag og i går...Så et par biler som fanget min oppmerksomhet. QUOTE] Så det er du som har stått i kassa der de siste dagene ja:P skulle nesten tatt turen innom! Olehenri - HAn er 18 ja:p Når det gjelder pappa gutt eller ikke, så gidder jeg ikke å si noe, men han har ikke noe jobb akkurat:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 det er jo einsern til lars som er asker og bærums grombil da =D hehehe.. synd den er i garasjen for vintern for de som ikke har fått det med seg: (tar det vekk om du blir sinna på meg larsi =P ) Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Jobba på Hydro på Rykkin i dag og i går...Så et par biler som fanget min oppmerksomhet. QUOTE] Så det er du som har stått i kassa der de siste dagene ja:P skulle nesten tatt turen innom! Olehenri - HAn er 18 ja:p Når det gjelder pappa gutt eller ikke, så gidder jeg ikke å si noe, men han har ikke noe jobb akkurat:) Det var svar nok ;) Nai, du ække tøff med tøff bil før du har lån oppover øra! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Det var svar nok ;) Nai, du ække tøff med tøff bil før du har lån oppover øra! :D Vis jeg har lån oppover øra, men ikke tøff bil da?:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Noen her med en mørk a4 og blåe parklys som testa om tuten funket i en av rundkjøringene ved kolsås idag? vakke deg a mew? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Så en fet svart Mazda RX-7 i Sandvika idag, så ut som den la breit opp mot motorveien :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 det er jo einsern til lars som er asker og bærums grombil da =D hehehe.. synd den er i garasjen for vintern for de som ikke har fått det med seg: (tar det vekk om du blir sinna på meg larsi =P ) Hehe, du kunne jo funnet et bilde uten bulka frontplate ;) Så det er du som har stått i kassa der de siste dagene ja:P skulle nesten tatt turen innom! Jah, måtte vikariere der lørdag og søndag da de hadde julebord! Er samme eier på Hydro Rykkinn og Hvalstad (Der jeg egentlig jobber, så du får svinge innom der isteden ;)) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Hehe, du kunne jo funnet et bilde uten bulka frontplate ;) Jah, måtte vikariere der lørdag og søndag da de hadde julebord! Er samme eier på Hydro Rykkinn og Hvalstad (Der jeg egentlig jobber, så du får svinge innom der isteden ;)) Ja, jeg veit at du jobber der, så det gule "lynet" ditt der i sommer en gang! var innom å kjøpte is med dama:P Ole: Jeg tror faktisk ikke han har så veldig mye lån heller, uten at jeg vet! 200sx'n hans ligger ute for salg nå! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Ole: Jeg tror faktisk ikke han har så veldig mye lån heller, uten at jeg vet! Sponsor er bæsj, pappa har cash? synd det ikke er sånn her i gårn :wonder: Så faktisk den røde skylinen her forje dagen. også så jeg no anna tøft å, men husker ikke hva det var forno :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 nei man skal betale bilen med egne penger, eller banken`s penger! Ikke penger man får av veldedighet av foreldrene etc ;D Skal til oslo 15 des, satser på å svinge innom gamle trakter å se om jeg ser noe tøfft :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg