AXi0N Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 AXiON: Grattis med ny bil:) Tøft!Hva går mondeo`n for, og tør du å selge den til en du kjenner? hehe! Trenger en ekstrabil med baksete.. Leggern ut for rundt 30 k med 18" og full pakke.. du har nr mitt :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 AXiON: Grattis med ny bil:) Tøft!Hva går mondeo`n for, og tør du å selge den til en du kjenner? hehe! Trenger en ekstrabil med baksete.. haha, nå som du endelig har funni deg en dame, DA skal du plutselig ha baksete ja...! Sleng opp et bilde av bmw'n AXiON :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 haha, nå som du endelig har funni deg en dame, DA skal du plutselig ha baksete ja...! Sleng opp et bilde av bmw'n AXiON :) Får vente å se :) har ingen bra bilder av den. Bare det lille glimtet i avataren.. Kommer med cool $p0ttingz pixz soone.. Henter'n i dag eller morra:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Nå er det jammen på tide at noen spotter meg også ass ;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Man må jo børne litt da.... Ellers er det jo bare kjedelig... Men du ser sammenhengen mellom at derer blir kasta ut og burninga sant? at det helt sikkert er mye av skylda for at dere blir kasta ut! Personlig ser jeg ikke poenget med å stå å burne, men det er jo meg! Hva med om dere sender noen representanter til kommunen og får til et kompromiss som gjør sånn at dere får lov å være der!?! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrykladdina Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Folk har pratet om å kanskje gå til Budstikka, å se om vi videre kan få noe hjelp med å finne ett sted hvor vi på en måte kan samles, uten å stå ute å fryse ihjel. Men da må folk oppføre seg også, ang burningen. Det er vel grunnene også til at vi blir kastet ut, det var søppeklbøtter der, men det hjalp ikke for de 1000 sneipene som havner på bakken der:P Hva er poenget me å burne i ett parkeringshus a? det har jeg aldri skjønt noe om faktisk. 25000 kr koster utrykkningen, når slikt skjer. Siter play the life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Det burde da kunne lages et eller annet for oss som bryr oss om bil.. var det ikke no mekkelokale på rud som kunne besøkes før a??? Det burde være noe sånt der man kan for eks. låne en bukk/grav og høre med noen som har peil om stand på understell, motor, osv osv osv.. Eller bare et sted vi kunne fått lov til å stå og være... Uten at vi må betale for hvert sekund vi står der.... Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Børn ett annet sted da.. Brannalarmen til storsenteret + bærum kommune går når det blir slik røyk dannelse.. Er ikke billig for utrykkning. Er ikke så fett å stå å se en ToFørr børne akkuratt. :) Men Ligthning derimot:P:D hahaha neida jeg bare kødder! men grattis med ny bil a:) Spotta Deluxe i hamangtunnelen i desmeber! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Det burde da kunne lages et eller annet for oss som bryr oss om bil.. var det ikke no mekkelokale på rud som kunne besøkes før a??? Det burde være noe sånt der man kan for eks. låne en bukk/grav og høre med noen som har peil om stand på understell, motor, osv osv osv.. Eller bare et sted vi kunne fått lov til å stå og være... Uten at vi må betale for hvert sekund vi står der.... Du har jo fortsatt motorsenteret på Rud, men det blir vel ikke helt det samme, da man stort sett er der for å skru og ikke "sparke dekk" som det kanskje blir mer av i KG. Ser ut som om ny bilen til axion har m-tech pakke i hvertfall ;P Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Er jo kjipt at enkelte ødelegger for så mange med den buringa inni parkeringshuset! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Nå er det jammen på tide at noen spotter meg også ass ;) Du får legge ut bilde da, så vi vet hva vi skal se etter! :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Så en golf rallye idag! like ved vt dekk. Utrolig fet!! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supra700 Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Burning inne i KG har vært gjort i mange år. så det har nok blitt dyrt for dem ja. minns jeg så en ligthning engang for ca 1 el 2 år siden ja. he he Siter 2006 toyota yaris 1994 toyota supra tt eurospec 1986 bluebird 1,8 T Coupe(under bygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Det er mange som burner jah, skal ikke være englebarn, har gjort det sjæl, men begrenser meg til det som kommer når jeg skal snu i "rundkjøringa" eller sånt... Men alikevel, det burde være mulig og få til en avtale, om ikke annet så midlertidig.. Eneste problemet er vel at om vi får til det, og noen gjør noe kommunen/politiet/gåreier ikke vil, så bærer det på hodet og rævva ut for godt... Det er jo en grunn til at de har satt opp "opphold forbudt" skilta i kg.... Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Du får legge ut bilde da, så vi vet hva vi skal se etter! :) Svart A6 avant med sota ruter, senka, xenon grøft, nærlys, LED parklys! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg