EspenS Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Svart A6 avant med sota ruter, senka, xenon grøft, nærlys, LED parklys! Høres fryktelig kjent ut i grunn! Men vil fortsatt se bilde :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Blei dere jaget fra KG i dag? Spotta Mew og en del andre, og politiet litt lenger inn :( Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Blei dere jaget fra KG i dag? Spotta Mew og en del andre, og politiet litt lenger inn :( Jepp eller jeg var bare en snar tur innom, så dro jeg igjen for å vaske bilen min:) Stakk heldigvis før pukren kom! Så deg også. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 folk tåler jaggu ikke en spøk her nei, men skal holde meg langt unna stedet deres med 2førrn min jeg folkens;) Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Jeg spotta ingen i KG kl. 00.45 på vei hjem etter å ha hentet den nye bilen :) Får vel cruse innom en annen dag... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Jeg spotta ingen i KG kl. 00.45 på vei hjem etter å ha hentet den nye bilen :)Får vel cruse innom en annen dag... Sånn er det hver gang man føler at man virkelig vil vise frem det man kjører.. Lurer på hvor mange ganger jeg har vært der med porsche, ferrari og lignende og ikke sett en kjeft! Kjøpte forresten en 1995 volvo 850 2,5 i går, så ble ikke noe mondeo.. Da får jeg litt bedre tid til golfen, klarer ikke å ha rullende prosjekt! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Sånn er det hver gang man føler at man virkelig vil vise frem det man kjører..Lurer på hvor mange ganger jeg har vært der med porsche, ferrari og lignende og ikke sett en kjeft! Kjøpte forresten en 1995 volvo 850 2,5 i går, så ble ikke noe mondeo.. Da får jeg litt bedre tid til golfen, klarer ikke å ha rullende prosjekt! Også Volvo da :) hehe.. Kunne blitt en lyklig mondiss eier.. hehe. Sikkert en eller annen som har lyst på'n :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Høres fryktelig kjent ut i grunn!Men vil fortsatt se bilde :D Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 har aldri helt skjønt hva dere gjør neddi der uansett jeg men.... :boxers Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Sånn er det hver gang man føler at man virkelig vil vise frem det man kjører..Lurer på hvor mange ganger jeg har vært der med porsche, ferrari og lignende og ikke sett en kjeft! Kunne ikke vært mer enig:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Sånn er det hver gang man føler at man virkelig vil vise frem det man kjører..Lurer på hvor mange ganger jeg har vært der med porsche, ferrari og lignende og ikke sett en kjeft! Kjøpte forresten en 1995 volvo 850 2,5 i går, så ble ikke noe mondeo.. Da får jeg litt bedre tid til golfen, klarer ikke å ha rullende prosjekt! så du beholder golfen da med andre ord? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 så du beholder golfen da med andre ord? Ja, hvertfall slik situasjonen er nå! Den ligger på finn.no, men om noen ringer blir jeg sikkert bare redd og løper ut å gjemmer bilen under snø og granbar, vet ikke om jeg har hjerte til å selge den, den betyr liksom mye for meg! Skal ha srt-10`n igjen i helgen, så da blir det vel en spinn innom kg;) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Ja, hvertfall slik situasjonen er nå! Den ligger på finn.no, men om noen ringer blir jeg sikkert bare redd og løper ut å gjemmer bilen under snø og granbar, vet ikke om jeg har hjerte til å selge den, den betyr liksom mye for meg! Skal ha srt-10`n igjen i helgen, så da blir det vel en spinn innom kg;) hehe, så den der i går! Du får ringe meg til helgen, jeg vil ha en tur nå :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Spotta DeeLuxe på bærums verk igår.... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Spotta DeeLuxe på bærums verk igår.... Da hadde jeg akkurat blitt stoppet i Teknisk kontroll nede på Rud. Forbanna drit, fikk mangellapp for sota ruter foran B stolpe. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg