Guffen Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 På E16? Det er for dårlig å bli tatt der ass....hehe... Følger alltid med som faen før avkjøringa til rud, er de der er det bare å hive seg av E16... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 På E16? Det er for dårlig å bli tatt der ass....hehe... Følger alltid med som faen før avkjøringa til rud, er de der er det bare å hive seg av E16... Ikke så jævla lett når de står på avkjøringa i tillegg. Jeg så jo kontrollen og tenkte jeg skulle være lur å kjøre over rud. men så sto de faenmeg der også. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Okey... da er det jo ikke lett da... Møkka folk det der ass Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Den er kjip den ja. Tror ikke de er så glad i xenongrøftisene på a4'en heller, så jeg droppa å kjøre forbi der. itilegg er den en xenon nærlyspæra ryki.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Var en tur i KG på fredag og spotta noen som jeg mistenker er noen folk herfra :P En audi S4 av nyere sort, med en som heter Alex? som sjåfør og 2 jenter i, bakseterypa var vel haukhe eller tar jeg helt feil der? En pickup som jeg tror ToyotaR? kjørte og Morten satt på i? En sølv A4 med diodelykter bak? En svart 200sx på prøveskilter diverse 240`r Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Så en golf rallye idag! like ved vt dekk. Utrolig fet!! Var den grønn? Sverger på at jeg så en grønn Rallye i Sandvika for et par dager siden. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Kanskje ikke helt ontopic dette, men gidder ikke lage ny tråd for en spottings i Kongsberg når jeg var der forleden dag :) Evo 8 ( ? ) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 En sølv A4 med diodelykter bak? Har sett den noen ganger i Sandvika. B5? OT: Noen som har en bil og vil stille opp til noen bilder ikveld? Er desperat for å ta noen bilder nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Jeg har en honda crv stående her:Phaha kjedelig bil å ta bilder av men... Ja dusy, den var mørke grønn Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Har sett den noen ganger i Sandvika. B5? OT: Noen som har en bil og vil stille opp til noen bilder ikveld? Er desperat for å ta noen bilder nå :) Du kan sikkert få ta bilder av den stygge stygge stygge jævelige drittbilen av en chevrolet vinterbil jeg har om du er usedvanlig hypp :P Angående den audien, så stoppet den pickupen og prata med han gutten og hu jenta som kjørte den! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Var en tur i KG på fredag og spotta noen som jeg mistenker er noen folk herfra :P En audi S4 av nyere sort, med en som heter Alex? som sjåfør og 2 jenter i, bakseterypa var vel haukhe eller tar jeg helt feil der? En pickup som jeg tror ToyotaR? kjørte og Morten satt på i? En sølv A4 med diodelykter bak? En svart 200sx på prøveskilter diverse 240`r Den beskrivelsen av S4'en høres merklig nok ut som var meg. Hadde med meg dama (Ingrid) og haukhe på en liten råne tur i helgens ny innkjøpte bil! Hva slags bil kjørte du? Den sølvfarga b5en 1.8t'en la jeg også merke til, dreiv å yppa litt! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Den svarte S4'n er mew sin :) henta den på fredag! den var vanvittig pen :D Haukhe satt på ja! Pickupen var gundersenmotorsport sin SRT-10 med Øystein som sjåfør og morten som passasjer hore! Den A4n, var den siste model med sota ruter? Edit: aah, for sein! :P Når får jeg sitte på i S'n alex? :P Dere var jo hjemme når jeg ringte på fredag... Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Tja får vel sitte på en dag:) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Når får jeg ta bilder da? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Den svarte S4'n er mew sin :) henta den på fredag! den var vanvittig pen :DHaukhe satt på ja! Pickupen var gundersenmotorsport sin SRT-10 med Øystein som sjåfør og morten som passasjer hore! Den A4n, var den siste model med sota ruter? Edit: aah, for sein! :P Når får jeg sitte på i S'n alex? :P Dere var jo hjemme når jeg ringte på fredag... Nei denne A4n hadde ikke sota ruter, men vi møtte på en ganske så lik A4 med sota ruter på lørdag, som en Truls elns kjørte.. Utrolig hva man får med seg bare man krysser grensa til bærum :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg