Gå til innhold

$pottings i Asker & Bærum

Ranger emnet

Stig78

Anbefalte innlegg

• Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

På E16? Det er for dårlig å bli tatt der ass....hehe... Følger alltid med som faen før avkjøringa til rud, er de der er det bare å hive seg av E16...

Ikke så jævla lett når de står på avkjøringa i tillegg. Jeg så jo kontrollen og tenkte jeg skulle være lur å kjøre over rud. men så sto de faenmeg der også.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur i KG på fredag og spotta noen som jeg mistenker er noen folk herfra :P

En audi S4 av nyere sort, med en som heter Alex? som sjåfør og 2 jenter i, bakseterypa var vel haukhe eller tar jeg helt feil der?

En pickup som jeg tror ToyotaR? kjørte og Morten satt på i?

En sølv A4 med diodelykter bak?

En svart 200sx på prøveskilter

diverse 240`r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den noen ganger i Sandvika. B5?

OT: Noen som har en bil og vil stille opp til noen bilder ikveld? Er desperat for å ta noen bilder nå :)

Du kan sikkert få ta bilder av den stygge stygge stygge jævelige drittbilen av en chevrolet vinterbil jeg har om du er usedvanlig hypp :P

Angående den audien, så stoppet den pickupen og prata med han gutten og hu jenta som kjørte den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur i KG på fredag og spotta noen som jeg mistenker er noen folk herfra :P

En audi S4 av nyere sort, med en som heter Alex? som sjåfør og 2 jenter i, bakseterypa var vel haukhe eller tar jeg helt feil der?

En pickup som jeg tror ToyotaR? kjørte og Morten satt på i?

En sølv A4 med diodelykter bak?

En svart 200sx på prøveskilter

diverse 240`r

Den beskrivelsen av S4'en høres merklig nok ut som var meg. Hadde med meg dama (Ingrid) og haukhe på en liten råne tur i helgens ny innkjøpte bil! Hva slags bil kjørte du?

Den sølvfarga b5en 1.8t'en la jeg også merke til, dreiv å yppa litt!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte S4'n er mew sin :) henta den på fredag! den var vanvittig pen :D

Haukhe satt på ja!

Pickupen var gundersenmotorsport sin SRT-10 med Øystein som sjåfør og morten som passasjer hore!

Den A4n, var den siste model med sota ruter?

Edit: aah, for sein! :P

Når får jeg sitte på i S'n alex? :P

Dere var jo hjemme når jeg ringte på fredag...

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte S4'n er mew sin :) henta den på fredag! den var vanvittig pen :D

Haukhe satt på ja!

Pickupen var gundersenmotorsport sin SRT-10 med Øystein som sjåfør og morten som passasjer hore!

Den A4n, var den siste model med sota ruter?

Edit: aah, for sein! :P

Når får jeg sitte på i S'n alex? :P

Dere var jo hjemme når jeg ringte på fredag...

Nei denne A4n hadde ikke sota ruter, men vi møtte på en ganske så lik A4 med sota ruter på lørdag, som en Truls elns kjørte..

Utrolig hva man får med seg bare man krysser grensa til bærum :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider