Kennet Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Hvem og hva satt du i, hehe satt på i den gamle S`n som stod der. stod en S4 og en A4 som du kjørte forbi! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 satt på i den gamle S`n som stod der. stod en S4 og en A4 som du kjørte forbi! Pål sin S4 det ? Ikke det at jeg kjenner Pål, Bare vet at en kamerat av meg som heter Thomas Andre har lånt den noen ganger:) Cool.. snakkes;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Pål sin S4 det ?Ikke det at jeg kjenner Pål, Bare vet at en kamerat av meg som heter Thomas Andre har lånt den noen ganger:) Cool.. snakkes;) Ja det er paul sin, og Thomas er en kammerat av både paul og meg. var thomas som stod der i A4n sin samme dagen! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fornarina Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Jeg spotta da Ingrid i KG sammen med typen på tirsdag ;) hehe og litt flere chicks da.. men mye av de "gamle" gutta som er borte... why?? Siter Nissan primera P10 nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 "Yes jeg har blitt spotta!" :D Kjendis i $pottings i bærum tråden:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Spotta Fornarina og Tuppa85 i kg, da jeg og dama var der her om dagen:P:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Noen som ble stoppa i kontrollen på e18 i natt? denne var MYE større enn det dem pleier å ha. hadde i begge rettninger. Men som vanlig får jo familieraceren min og jeg bare kjøre videre :P Stod forresten en sølv saab stasjonsvogn med DK skilter.. mener det var 201 i skiltet men ikke ta det for sikkert! sånt rundt blålys som var plassert på taket, stod som en av bilene i kontrollen! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Tror jeg spotta MEW i rundkjøringa ved shell på værket igår. Også lå jeg bak gamlebilen til MEW idag til morgenen. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 e90 jafant faktisk et dårlig bilde på mobilen Første post for meg her, men har lurket litt. Tenkte det var på tide å titte frem når bilen min blir tatt bilde av :D Bilen er en 2006 3-serie (E90) 320si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Første post for meg her, men har lurket litt.Tenkte det var på tide å titte frem når bilen min blir tatt bilde av :D Bilen er en 2006 3-serie (E90) 320si. FinFin bil ;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Tror jeg spotta MEW i rundkjøringa ved shell på værket igår. Også lå jeg bak gamlebilen til MEW idag til morgenen. Det stemmer bra:) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Første post for meg her, men har lurket litt.Tenkte det var på tide å titte frem når bilen min blir tatt bilde av :D Bilen er en 2006 3-serie (E90) 320si. Har du noen flere bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Har du noen flere bilder? Nei ikke jeg, men tror Jo (hvit Touring) tok noen bilder. Skal høre med han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beining Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Ja vi får vel ta noen bilder av disse bilene en dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Ja vi får vel ta noen bilder av disse bilene en dag... Hører jeg BMW photoshoot ? ;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg