Ingrid Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Så en Aston Martin DB9 på motorveien ved avkjøringa til ikea og sånt for et par måneder siden.. ahh! *sikle* Ellers har jeg også sett den orange audi coupe'en, ser den hele tiden. Og den selvfarga evoen er en som heter Harald sin. Så så jeg en rød evo 8(?) i sandvika for en ukes tid siden eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Spotta en blå Subaru WRX STi i Sandvika i dag, kanskje noen her på forumet sin? Tror også jeg møtte Ingrid sin mini ved Gjettum brannstasjon i dag, hadde ihvertfall sjakk tak og speil ;) Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Tror jeg så deg på verket i går sånn i 18:45-19:00 i går pocket? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 . Så du holder til i lommedarn ja. sett bilen din endel ganger, lekker kjerre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Tror jeg så deg på verket i går sånn i 18:45-19:00 i går pocket? Jepps, stemmer! Så xenonen i tåkelysa dine, så kult ut! Ch88: Takker! Bilen din ser også rimelig rå ut med Compomotive hjula :D Er vel du som svinger rundt her med postbil av og til? (Er forresten jobb kamerat med Morten, men det viste du kanskje?) Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jepps, stemmer! Så xenonen i tåkelysa dine, så kult ut! Ch88: Takker! Bilen din ser også rimelig rå ut med Compomotive hjula :D Er vel du som svinger rundt her med postbil av og til? (Er forresten jobb kamerat med Morten, men det viste du kanskje?) Jo takk:) Så ikke at det var en E36 før jeg var veldig nærme så jeg rakk ikke blinke:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jo takk:) Så ikke at det var en E36 før jeg var veldig nærme så jeg rakk ikke blinke:P Rakk ikke det jeg heller +at du lå vel rett bak en annen bil også, så kan vel hende han hadde lurt hvis du hadde begynnt å blinke på han :P Men for å komme tilbake til topic, noen som vet noe om den blå WRX STi'en? Så ihvertfall rimelig standard ut, selv om jeg ikke skal uttale meg om Subaru:wonder: Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Ch88: Takker! Bilen din ser også rimelig rå ut med Compomotive hjula :D Er vel du som svinger rundt her med postbil av og til? (Er forresten jobb kamerat med Morten, men det viste du kanskje?) ja var litt usikker på om det var deg men. nå vet jeg det ihvertfall. postbil? nei det har vi ikke sett :wonder: :ahahahhaha: Takk forresten. pen langtifra, men langtifra pen? :klovn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Så no ganske morsomt uttafor jobben i dag(2brødre på vøyenenga) Det var en oransj, sliten amazon som stoppa i busslomma.. sto å så litt på den før han ga på ut igjen, å det smalt å holdt på, virka som den faktisk gikk bra:) Lakken var sliten, antagligvis pussa ned noen steder! Noen som veit hva/hvem det kan være? Virka som en prosjekt bil av noe slag:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jeg spotta denne i Sandvika når jeg var på storfylla i vår en gang.. Og Ingrid, jeg beklager så meeeget.. Skal sies at jeg ble nesten avholdsmann etter den dagen... :flushit: Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Var du på prammen? :P Var det du som spørte om å ta bilder av bilen min når jeg skulle hente henrull og sånn? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jah.. Det var nok meg ja.. :angelsmili: Jeg hadde vel fått i meg litt for mye av det gode den dagen.. :wonder: Du får komme på shell på strand i natt og få gratis mat som plaster på såret.. :flushit: Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Så no ganske morsomt uttafor jobben i dag(2brødre på vøyenenga)Det var en oransj, sliten amazon som stoppa i busslomma.. sto å så litt på den før han ga på ut igjen, å det smalt å holdt på, virka som den faktisk gikk bra:) Lakken var sliten, antagligvis pussa ned noen steder! Noen som veit hva/hvem det kan være? Virka som en prosjekt bil av noe slag:) Dette er en bekjent av en bekjent... Det er ikke noe proskjekt faktisk, det er bruksbilen hans. Teknisk er denne meget bra, men ser ikke så bra ut. Motoren er en godt trimma B20... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Dette er en bekjent av en bekjent... Det er ikke noe proskjekt faktisk, det er bruksbilen hans. Teknisk er denne meget bra, men ser ikke så bra ut. Motoren er en godt trimma B20... Hehe, nei da så! den så ut til å gå ganske bra! Vet du no specs på den? Hk feks? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Jeg så en Maserati på tur ut av parkeringen under busstasjonen i Sandvika nå nettopp.. Den med de fine baklyktene.. :wonder: Tror det var en sånn.. småkul ihvertfall.. :D Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg