AXi0N Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Spotta axion nede ved rundkjøringa på shell på verket i sta:D woho, i've been zpotted!! :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Så en chevrolet suburban/tahoe greie i sandvika idag. Hadde led baklys, xenon og no blå lys på taket. aldri sett den før, dreiv å kjørte rundt med fjernlysa på midt inni sandvika forbi storsenteret der Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Ingrid : var det tomt i 2. etasje i kg søndag kveld? :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PimpLotion Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Spotta en sølv celica (ny modell) med bodykit og slikt i sandvika i går rundt 6 tiden eller noe. Sto ved snuplassen ved kulturhuset. spotta oxo en bmw 512? tror det var det :p ed heftig effekt anlegg oppover mot valler skole en time senere... noen som vet no om disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 En BMW 512? Aldri hørt om en BMW med 1,2 liters motor. Hvertfall ikke en 5 serie :blunk: Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Så en chevrolet suburban/tahoe greie i sandvika idag. Hadde led baklys, xenon og no blå lys på taket. aldri sett den før, dreiv å kjørte rundt med fjernlysa på midt inni sandvika forbi storsenteret der En kamerat av meg dette, han litt dilla på lys bare.... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Ingrid : var det tomt i 2. etasje i kg søndag kveld? :P Jeg å Ingrid var innom i Ingrids bil i 7tia, da var det ingen kjnete der:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Jeg å Ingrid var innom i Ingrids bil i 7tia, da var det ingen kjnete der:P 7 tiden? var det så tidlig? så dere kjørte forbi der :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Minin må luftes litt i KG han også:D EDIT: Ups, skrev visst innlegg på alex sitt brukernavn igjen jeg - Ingrid Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Syns jeg så en slik svart Audi avant i skolegården på dønski vgs her i går jeg!? Kan det være Mew som var ute på tur? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Seriøst skeptisk liksom:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Syns jeg så en slik svart Audi avant i skolegården på dønski vgs her i går jeg!? Kan det være Mew som var ute på tur? Hvordan i all verden kan du tro noe sånt ? Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Syns jeg så en slik svart Audi avant i skolegården på dønski vgs her i går jeg!? Kan det være Mew som var ute på tur? *hold for ørene Ingrid* Han er å plukker opp teeeenza på Dønski VGS!! ;) hehe Står å ruser og puffer litt så kommer dem løpende:) Akkuratt som haukhe (hege) :) hehe Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Seriøst skeptisk liksom:D Heheh, helt riktig ;) Hvordan i all verden kan du tro noe sånt ? Jeg vet ærlig talt ikke, syns jeg hørte en vectra der å? *hold for ørene Ingrid* Han er å plukker opp teeeenza på Dønski VGS!! ;) hehe Står å ruser og puffer litt så kommer dem løpende:) Akkuratt som haukhe (hege) :) hehe Heheh, nå var nok Ingrid med. Desverre for Mew's del :P Forresten, bilde av Haukhe, Mew og Ingrid i budstikka del 2 i dag, de sitter to rader bak Are Kalvø som er avbildet. Vanvittig teit at bildet er kutta AKKURAT der hvor jeg satt.. Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Heheh, helt riktig ;) Jeg vet ærlig talt ikke, syns jeg hørte en vectra der å? Heheh, nå var nok Ingrid med. Desverre for Mew's del :P Forresten, bilde av Haukhe, Mew og Ingrid i budstikka del 2 i dag, de sitter to rader bak Are Kalvø som er avbildet. Vanvittig teit at bildet er kutta AKKURAT der hvor jeg satt.. Haha, vectralyden er liksom så sykt rå å da! Hvem ser ikke den lissom:P lol! Du måtte skrive det her at vi er avbildet der? tja, skjønner godt at de ikke tok med deg liksom. Haha :D neida! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg