Gå til innhold

$pottings i Asker & Bærum

Ranger emnet

Stig78

Anbefalte innlegg

Heheh, nå var nok Ingrid med. Desverre for Mew's del :P

Forresten, bilde av Haukhe, Mew og Ingrid i budstikka del 2 i dag, de sitter to rader bak Are Kalvø som er avbildet.

Vanvittig teit at bildet er kutta AKKURAT der hvor jeg satt..

Wohoo! Jeg, mew og haukhe er kjendiser lissom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Om noen ser en gul bil i bærumsområde med skader på siden forran eller bak. prøv å få ned regnummeret og skriv det på en PM til meg.

Dette er ønskelig fordi at S4`n til paul ble påkjørt bak i går av en gul bil som bare dro av gårdet. Grunnen til at vi vet at det er en gul bil er fordi det er gule lakkrester igjen på bilen hans.

Dette skjedde mest sansynlig i skytterdalen i sandvika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen ser en gul bil i bærumsområde med skader på siden forran eller bak. prøv å få ned regnummeret og skriv det på en PM til meg.

Dette er ønskelig fordi at S4`n til paul ble påkjørt bak i går av en gul bil som bare dro av gårdet. Grunnen til at vi vet at det er en gul bil er fordi det er gule lakkrester igjen på bilen hans.

Dette skjedde mest sansynlig i skytterdalen i sandvika.

Da var denne bilen funnet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en Audi Coupè i KG i går, jente som kjørte. Samt en grønn Honda Prelude med noe styling.

Og en mørk grønn Nissan 200SX s14, stor bråkeeksos som lekte seg i rundkjøringa i tunellen. Så morro ut iallfall :)

Jeg i blå Audi A3... :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider