aksel_aksel Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 En kamerat av meg dette, han litt dilla på lys bare.... Den er kuuul nå, Knut var flink og trakk meg igang også. Har forresten spotta deg i hikkassen ørten ganger i det siste....hvor en interessant det er...:klovn: Edit: Siste uka har jeg forresten sett den oransje 911, den hvite 911, en sølv 911. Imprezaen det var bildet av her nettopp, pluss 2 eldre gt`er. Sånn ca. 5 200sx, 1 skyline, 1 evo 6, 1 evo 4, 2 s2, en svart corvette fra tidlig 70 tall, en triumph tr4, gelendewagen 500 (svart med blålys som jeg tafser på hver dag, gelendewagen amg, masse porscher i forskjellige størrelser og fasonger, en rs4, en s4, 2 forskjellige rs2, en rs6, en rx8, e46 m3 og masse annet vræl. Alt står jo rundt her til daglig...... :cocain: Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Sto en fet Porsche i KG idag, innerste parkeringen i 1. etasje. Spottet også en Audi 90 Quattro (?) og en 200SX i tunnelen i Sandvika, E16. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Nissan 350 Z spottet denne på motorveien mellom Asker og Holmen i dag (retning Oslo) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Da var dette blitt den største spottingstråden på forumet! :) Nettopp tatt igjen den om Gjøvik, hehe.Pft, bare vent.. :DDessuten har vi 5 stjerner.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Spotta Moore og Deelux i sandvika i dag! Så spotta jeg også denne Porche GT3'en i Sandvika Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Den er kuuul nå, Knut var flink og trakk meg igang også.Har forresten spotta deg i hikkassen ørten ganger i det siste....hvor en interessant det er...:klovn: Edit: Siste uka har jeg forresten sett den oransje 911, den hvite 911, en sølv 911. Imprezaen det var bildet av her nettopp, pluss 2 eldre gt`er. Sånn ca. 5 200sx, 1 skyline, 1 evo 6, 1 evo 4, 2 s2, en svart corvette fra tidlig 70 tall, en triumph tr4, gelendewagen 500 (svart med blålys som jeg tafser på hver dag, gelendewagen amg, masse porscher i forskjellige størrelser og fasonger, en rs4, en s4, 2 forskjellige rs2, en rs6, en rx8, e46 m3 og masse annet vræl. Alt står jo rundt her til daglig...... :cocain: Skulle nesten tro du hadde vært ute en tur med meg:p Kjenner igjen mange av disse spottingene! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Spotta Moore og Deelux i sandvika i dag! Så spotta jeg også denne Porche GT3'en i Sandvika Var det deg jeg hadde i bakspeilet ved statoil Hamang igår? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Var nok alex du hadde i speilet jepp. Kjørte etter deg helt til statoil i sandvika, der stoppa vi, og du kjørte videre. I det siste har jeg spotta den samme porscha som mew spotta + s6 og rs6 type ny.. Naaaam! Bilde kommer senere,m bare få lagt inn:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Var det deg jeg hadde i bakspeilet ved statoil Hamang igår? Jepp stemmer, men du kom ikke på klubb kvelden på NBS i går du a?:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Skulle nesten tro du hadde vært ute en tur med meg:pKjenner igjen mange av disse spottingene! Ja skulle nesten tro det:P Så deg forresten igår...ooooh. Men, blir med og vaske bilen min? : D den er en smule blåflekket... Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Den GT3'en var rå, hadde kamera klart men tok ikke bilde når jeg kjørte forbi den igår! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Jepp stemmer, men du kom ikke på klubb kvelden på NBS i går du a?:P Hæ? Var det klubbkveld igår? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 NBS inviterte på pizza og treff hos dem i går.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Spottet 200 klubben i KG ikveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Du har ikke det kameraet for ingenting moore :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg