Gå til innhold

$pottings i Asker & Bærum

Ranger emnet


Stig78

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå har jeg dratt med meg folk fra Drammen for å kikke litt i Bærum og på kg..INGEN der jo!.Hvor i alle dager holder dere til?

Regner med at noen er ute en fredag og lørdags kveld men neida..Var i rundkjøringa,inners i 1. og i hele 2. etasje..Dro ned til Statoil for å kikke men ingen der heller.Vi var 4 biler i lag.En smakfull stylet 2004 WRX,en 2003 S3 med den nye fronten,en Imreza GT med greit futt i og bilen min.Vil møte noen av dere for juging og dekksparking og for å komme litt ut av Drammen.

 

Snakkes.

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg dratt med meg folk fra Drammen for å kikke litt i Bærum og på kg..INGEN der jo!.Hvor i alle dager holder dere til?

Regner med at noen er ute en fredag og lørdags kveld men neida..Var i rundkjøringa,inners i 1. og i hele 2. etasje..Dro ned til Statoil for å kikke men ingen der heller.Vi var 4 biler i lag.En smakfull stylet 2004 WRX,en 2003 S3 med den nye fronten,en Imreza GT med greit futt i og bilen min.Vil møte noen av dere for juging og dekksparking og for å komme litt ut av Drammen.

 

Snakkes.

 

G-man dette er skuffendes at du ikke ringer når du finner ut at du skal krysse grensa og ta en sviptur innom!

 

Skal du sitte på sånn som sist til neste serierunde i byen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet diverse biler idag.

 

- Rød Sierra som slædda rundt og rundt i KG.

 

Man kan ikke kalle det sladding, bare trykker på bremsen, lukker øya og håper på at alt går bra.

Idag har forresten vært en fin dag, sollihøgda-sylling-vikersund-hokksund-drammen-sandvika var deilig tur i godværet, ingen biler på veien nesten heller. Og funnet litt a noen perleplasser:D Espen, du skal være med på runden! Spotta forresten på den runden en rød evo 7 eller 8...vettafaen, en rx8, 2 kliss nye porscher av ukjent type, en sånn stygg volkswagen eos...aldri tenkt over den bilen før jeg men sikkert ikke spesiell, og 1 s14 og en s13, og masse veteran biler. Men de var nok mest hagenisser der dem stod

En gærning fra Lommedalen,

var hardhendt på brennstoff pedalen.

Hans styring var slurven.

Han skar ut i kurven.

Med helskru i saltomortalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm..Vet jeg hvem du er Kenneth? Sitte på...serierunde?..Mulig jeg har altzheimers eller no..Vennligs oppdater meg..

 

 

Hehe ja du begynner å glemme fort.. Kennet fra laget ditt i bedriftserien i poker :p

 

 

Haukhe : du må begynner å smile litt når du slipper to gamle damer over veien ved trekanten klokka 14 på en tirsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke kalle det sladding, bare trykker på bremsen, lukker øya og håper på at alt går bra.

Idag har forresten vært en fin dag, sollihøgda-sylling-vikersund-hokksund-drammen-sandvika var deilig tur i godværet, ingen biler på veien nesten heller. Og funnet litt a noen perleplasser:D Espen, du skal være med på runden! Spotta forresten på den runden en rød evo 7 eller 8...vettafaen, en rx8, 2 kliss nye porscher av ukjent type, en sånn stygg volkswagen eos...aldri tenkt over den bilen før jeg men sikkert ikke spesiell, og 1 s14 og en s13, og masse veteran biler. Men de var nok mest hagenisser der dem stod

 

Er det du som kjører den herja spraya røde sierraen?

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår